zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 21 marca 2011

Na dobry początek tygodnia..

... zapisałam się do zabawy Podaj Dalej u Madzi
Myślę, że to fajny sposób na poprawienie sobie nastroju.. :)



Zasady są proste:
1 ) musisz posiadać własnego bloga
2 ) pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymują ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, 
który wyślę w ciągu 365 dni (myślę, że zajmie mi to mniej czasu)
3 ) Ty organizujesz taką zabawę u siebie i dajesz szanse 
trzem osobom na prezent od Ciebie
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie
Zapraszam do zabawy!! :)

5 komentarzy:

Kinia pisze...

dobra, to się pobawimy :)
dobrze, że jest na to 365 dni :) :) :)

Katarzynka pisze...

Moja pierwsza zabawa :) Chętnie wezmę w niej udział :)

Wioletta pisze...

Ja również:)

ZUzanna pisze...

Kasiu, napisz swojego maila, proszę.

Dzięki za udział!! :D

Katarzynka pisze...

Proszę bardzo :) kaska0110@o2.pl