zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 30 listopada 2011

Minął rok...

od napisania pierwszego posta..
Nie chce mi się wierzyć, że już rok bloguję!!
Cieszę się, że odnalazłam ten świat- wirtualny,
a jednak pełen emocji, wzruszeń, ciekawych historii i wspaniałych ludzi.
Cieszę się, że Was poznałam...
że codziennie poznaję jakąś nową, zwariowaną duszyczkę :)
Dziękuję bardzo, że ze mną jesteście, że tak wiele mogę się od Was nauczyć.

A żeby tak całkiem nie przynudzić...
przedstawiam swoją ostatnią pracę.

Śicznie się "na szybie" prezentuje mój logowy anioł :)

No, ale do rzeczy...
Dla bratanicy Igi zrobiłam kalendarz adwentowy: 
 Ale nie jest to taki zwyczajny kalendarz, bo.... JEST OBROTOWY!!
 Każdy rządek może być dowolnie okręcany dookoła choinki :)
Troszkę się nakleiłam, ale chyba warto było :)
Teraz wypełniam szufladki... i to jest dopiero zadanie!!!
Kalendarz zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy Rękoczyny #18 Antilight

Wszystkim Tu_Zaglądaczom dziękuję za tu_zaglądanie :)
Pozdrawiam cieplutko!!


19 komentarzy:

Kinia pisze...

:) :) :) najlepszego na roczek ;) a na kolejne latka wielu inspiracji do tworzenia :)
choinka super! i te wszystkie pudełeczka....

Zuzik pisze...

Jak to zrobiłaś, że się obraca???
Fajny kalendarz adwentowy!:-)
Bratanicy na pewno się spodoba!:-)
Wszystkiego naj z okazji roczku!:-)

Ewa pisze...

Gratulacje z okazji pierwszych urodzinek bloga :) Oby Ci wena dopisywała przynajmniej tak, jak do tej pory albo i lepiej :)
A kalendarz - kurka, Zu, jesteś genialna :)

Caro-ART pisze...

Noo to kolejnych latek życzę ;) a kalendarz rewelacyjny!

eMKa pisze...

No to i ja gratuluję i kolejnych latek życzę :) Super pomysł z obrotami ;)

Sepia pisze...

No to "Sto lat!" blogowania:):)
życzy Równolatka:)

Małgosia pisze...

Kalendarz bardzo pomysłowy, super wygląda :) Ciekawe co tam dasz do środka. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!

jolajka pisze...

koloeinych lat na blogowaniu, weny twórczej ciągle i wciąż...fajny kalendarz

madziarka pisze...

czas leci jak szalony, gratuluje wytrwałości w pisaniu bloga :)) ciekawy kalendarz, a w środku pewnie jakieś smakołyki :)

Boei pisze...

Wszystkiego najlepszego!

Kalendarz niesamowity;)

Krótka;) pisze...

Czadowy ten Twój kalendarz! Widać, że dużo pracy w niego włożyłaś, ale warto było:)
Ja też jakiś rok temu umieściłam pierwszy post na swoim blogu, więc wiem co czujesz:) Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka rocznica:)

Asia-majstruje pisze...

Gratuluję roku i świetnego pomysłu na kalendarz :)

sikorka pisze...

Fajny pomyśłunek ;-)

Alexandra pisze...

Zu - jakie TY masz wspaniałe pomysły!!! Kalendarz obrotowy genialny!
Gratuluję rocznicy! :*

Aida Domisiewicz pisze...

Gratuluję roczku:)
A kalendarz świetny i bardzo pomysłowy!!!

ania pisze...

Bardzo pomysłowy:)) Gratuluję roczku:)) Mam nadzieję, że ja też "dożyję"

Made by Aisia pisze...

Gratuluję roczku:-)
Świetny kalendarz!

ZUzanna pisze...

Bardzo dziękuję za życzenia :)
A kalendarz się obraca, bo każdy rządek oklejony osobno a następnie nabity na patyczek. Taki do szaszłyków.. który trzeba jakoś zamocować od spodu i z tym miałam największy problem. Reszta to piiikuś :)

ArtIs pisze...

Toż to istne szaleństwo! Ale cudo wyczarowałaś! Pomysł nieziemski :) Pozdrawiam!