zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 10 kwietnia 2013

Skorpion

.. to znak zodiaku Moniki, dla której przygotowałam paczuchę wymiankową -  
w ramach wymianki zodiakalnej.
No nijak nie umiałam skorpiona ulepić, choć znalazłam kilka fajnych wzorów w sieci. 
Ale nie wychodził.
Więc pokleiłam. Scrapuszko, pudełko i kartkę.

Do pudełka wrzuciłam koraliki, z których-mam nadzieję- powstaną kolejne piękne biżutki :)


Zdjęcia moich prezentów możecie obejrzeć u Moniki i Angeli. Bo ja, gapa, oczywiście nie zrobiłam...
Jeszcze raz dziękuję za zabawę i śliczne prezenty :)

*******
A tymczasem u ZU...
Dzieje się i nie dzieje jednocześnie.
Scrapowo i masosolnie nadal jestem daleeeeko w śniegu.
Choć może nie tak daleko, bo widzę przez okno, że śnieg jeszcze w górach jest.
Więc mimo kilku promieni słońca dzisiejszego poranka, jakoś wiosennie jeszcze nie jest.
Mam nadzieję, że uda mi się wkrótce sklecić cokolwiek, żeby móc do Was częściej przemawiać... :)
Ściskam Was ciepło, życzę wielu pomysłów i chęci na ich realizację.
BUZIAKI!

10 komentarzy:

Lilka pisze...

fajne rzeczy zmajstrowałaś :)
miłego dnia :)

Caro-ART pisze...

Cudne prezenty :)

Brujita pisze...

ale cudeńka stworzyłaś.. ten obrazek bardzoo mi się podoba... i kolory też genialne.. a dla baranicy też coś masz ;-)))
Pozdrawiam cieplutko i słoneczne promienie przesyłam

Misiówa i Spółka:-) pisze...

fantastyczne prezenty i bardzo pomyslowe.Serdeczności :)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękne rzeczy dostała Pani Skorpion :)

czary mary z materiału pisze...

Przesliczny zestaw stworzyłaś:)

Boei pisze...

Świetny, pomysłowy komplet;)

Katka pisze...

Przygotowałaś śliczne wymiankowe prezenty,a grafika Pani skorpion bardzo mi się spodobała :)

Coronki&co. pisze...

No i wyszło prześlicznie :)

Martka pisze...

Ale piekne bardzo mi sie podoba zwazywszy na to, że jestem Skorpionicą to takie pudełko na skarby ummm sliczne :) az mi się oczka zaswieciły jak zobaczyłam co ładnego zrobiłaś :)