zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 8 maja 2013

O przedłużonej majówce...

Moje Drogie...
Bywam tu ostatnio bardzo rzadko, za co bardzo Was przepraszam.
I jednocześnie dziękuję wszystkim tym, które tu zaglądają z nadzieją, że zobaczą coś nowego, niektóre z Was słówko miłe zostawią... Dziękuję zatem za tę cierpliwość Waszą i wyrozumiałość...

Pisałam jakiś czas temu, że weny nie ma, zapału, chęci... Wy mi na to, że wróci...
Nie wraca. Troszkę jest to spowodowane zmianami, które się właśnie w moim życiu dzieją.
Sprawy zawodowe przybrały obrót dosyć ciekawy i właśnie jestem w trakcie spełniania swoich zawodowych marzeń :D Z pracy w korporacji przeniosłam się do pracy w domu. 
Jest miło, przyjemnie, ciepło... Tylko gdzie i kiedy ja w tych moich szpilkach... ? ;)

Ale, ale ... pewna mądra osóbka uświadomiła mi przyczyny mojego stanu niechęci do robótek.
Dawno, daaaawno temu pisałam Wam, że anioły były moją terapią na smutki. Im smutniejsza, tym ładniejsze wychodziły...  A teraz, no cóż... Jam szczęśliwa jak nigdy jeszcze!!!! Brakuje słonych łez, które były składnikiem anielskim! Stąd ta niemoc. Więc z jednej strony mi żal nieco i trochę tęsknię za wycinaniem, klejeniem, lepieniem... ale.. no same rozumiecie. 
Jeśli takie są przyczyny, to ja się zmuszać nie będę!! :D

No tak, czy siak- dziś anioł zaległy, którego bardzo lubię. W scenerii wiosennej. 

 Ten włochaty kawałek, to drapak Tymona, na którym anioł stanął do sesji.
Niestety, kocia zazdrość nie pozwoliła na zrobienie kolejnych zdjęć...
Dlatego to ostatnie w nieco innym świetle...
Na dziś to tyle.
Kilka skrzydlaków czeka na publikację więc pojawię się niebawem.
No i może uda mi się zasiąść do stołu - z uśmiechem.. 
I sklecę jakąś maminą, radosną kartkę.

Tymczasem ściskam Was ciepło i dziękuję za jestestwo :D
 

9 komentarzy:

Iliana pisze...

Fajny aniołek! Widzę, że ma na głowie najnowsze trendy :D ombre... :)

czary mary z materiału pisze...

Najważniejsze,że jesteś szczęśliwa i w pracy się układa:)Aniołek jest śliczny:)

Caro-ART pisze...

Piękny anioł :) A wena wróci może polep coś innego np. kotki ;*

Klaudia/Kszp pisze...

anioł przepiękny :) :*

GNIESZKA pisze...

Kochana ! Mamine twory są cudowne ;) Wiem coś o tym :) Ściskam mocno i pozdrawiam :D

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudny aniolek :):)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Powodzonka, pozdrowionka - aniołek śliczny, taki delikatny!papa

malutka pisze...

Wszystkiego dobrego.
Pozdrawiam delikatnego aniołka:)

Pomidorrra pisze...

Aniołek śliczny! Cieszę się, ze jesteś szczęśliwa i życzę zadowolenia z realizacji nowych planów. Mocno trzymam kciuki! Pozdrawiam cieplutko!