zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 31 sierpnia 2011

Wymianka ptasia

Wymiankę zorganizowała Pink Monkey.
Ode mnie do Madzi poleciały:
karteczka:
Ptaszki- zawieszki:
Dodatkowo serduchowe zawieszki, troszkę koronek (bo Madzia robi śliczne wianuszki z resztkowych materiałów) i pyszności :)
... że robi śliczne wianuszki przekonałam się na własne oczy... 
proszę bardzo:

(Tutaj już z moimi ptaszorkami :) )

Ale dostałam jeszcze więcej pyszności!
 Łańcuszek, przydasie, wstążeczki, zawieszki, herbatki...
I ten oto śliczny magnes :)

Bardzo, bardzo dziękuję MADZIU! :D

Nie wiem dlaczego tak się dzieje, że moje nowe posty nie pojawiają się w Waszych paskach bocznych.. dopiero po ładnych paru godzinach (wrzucam rano, a pokazuje się po południu...) U Was też tak jest? czy ja coś namieszałam z ustawieniami....?

3 komentarze:

Ewa pisze...

Gdyby nie fb, to nie wiedziałabym, że wstawiłaś post. Nawet w pulpicie nawigacyjnym go nie mam :(
Albo blogger dzikuje, albo... nie wiem co.
No ale wracając do sedna - kapitalna wymianka - śliczne prezenty sobie przygotowałyście :)

justysias7000 pisze...

No mi też sie nie wyświetlają Twoje nowe posty, co się dzieje to nie mam pojęcia:( Śliczna karteczka i ptaszorki!! ;)Super wymianka!

bosastopka pisze...

Ależ pyszności z jednej i drugiej strony! :-) Karteczka śliczna, oryginalny kształt i śmiałe kolorki - SUPER!!! Gratuluje udanej wymianki :-)