zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 17 października 2011

Kto chętny?

Zauważyłam, że na zaprzyjaźnionych blożkach 
pojawia się coraz więcej świątecznych projektów.
Uświadomiło mi to, oczywiście, jak blisko Świąt już jesteśmy..
a ja nadal w wakacyjnym nastroju... ;)

Pomyślałam, że byłoby miło powymieniać się prezentami Świątecznymi. 
A ponieważ oczywiste jest, że nie jesteśmy w stanie przygotować upominków dla wszystkich... to może...WYMIANKA?
Jak już zapewne wiecie- wymianki uwielbiam. 
A taka Świąteczna.. to będzie naprawdę COŚ!

Dlatego wszystkich chętnych zapraszam do zabawy!
Zostawcie komentarz pod tym postem 
i wyślijcie mi mailem (zu_zanna@tlen.pl) swój adres wysyłki.
Napiszcie tez, czy zgadzacie się wysłać swoją paczuszkę za granicę.

Możecie się zapisywać do 13.11.2011  
Później wylosuję pary i około 17.11 każdy będzie już wiedział dla kogo szykuje prezent.
Paczki powinny dotrzeć do adresata PRZED GWIAZDKĄ, czyli do 24.12.2011
Czasu jest naprawdę dużo- ale chcę uniknąć nieporozumień i nieprzyjemności związanych z brakiem czasu w okresie bliżej-przedświątecznym :D
A co w paczce powinno być?
COKOLWIEK, co uszczęśliwi odbiorcę. 
Nie chcę narzucać ani formy, ani treści.. Bo Gwiazdka nie jest od tego :D


Wrzućcie u siebie banerek, rozgłoście informacje wszem i wobec.. 
no i BAWCIE SIĘ DOBRZE!! :D
SERDECZNIE ZAPRASZAM :D


UWAGA!
Adresy rozesłane :)
Teraz już wiecie dla kogo przygotować paczuszkę.
Nie zapomnijcie wysłać do mnie zdjęcia zawartości
oraz informacji o nadaniu :)
Gdybyście miały jakiekolwiek pytania- piszcie śmiało! :)

Pozdrawiam ciepło i ŚWIĄTECZNIE ! :D

48 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Chetna jestem :) Mieszkam w Anglii ale mama jest na miejscu tak, ze adres w polsce jest :)

Joanna pisze...

Też uwielbiam wymianki...zapisuję się:) Cieszę się, że prezencik się podobał. Serdecznie pozdrawiam.

Alexandra pisze...

Zapisuję się i ja :)

Lilka pisze...

świetny pomysł, ja też się zapisuję :O)

Nataliya pisze...

Zapisuję się i ja;)

Zuzik pisze...

Nieśmiało się zgłaszam!:-)
Jakieś pomysły już mi po głowie chodzą...
Nie mogę doczekać się wylosowanej Pary!
Pozdrawiam!:-)

Agneta pisze...

Witam i ja sie zapisze :) Mieszkam w Irlandii, mysle ze to nie bedzie przeszkoda :)

Anabel pisze...

a ja sie obawiam czy zdążę... ale co tam, najwyżej znów będę z jęzorem latać...

Kuba pisze...

Dzień dobry. Pani Zuziu ja się na początek muszę zapytać mojej mamy bo taką mamy zasadę ostatnio że muszę się zapytać zanim się znowu na coś zapiszę. To w razie czego to ja wieczorem napiszę do Pani dobrze? To jak coś to proszę dla mnie trzymać miejsce.
Dobrego dnia Kuba.

Jotkaa pisze...

Ja też jestem chętna ;)

ecila pisze...

Przekonałaś mnie-zgłaszam się i JA:))

M(aniek) pisze...

ale szmat czasu :) trzeba bedzie okazały prezent wysmarowac ;) zapisuję sie ;)

jolagry63 pisze...

Ja też uwielbiam wymianki...zapisuję się chętnie.;)

kachna pisze...

i ja się przyłączę jeśli można :)

Karina pisze...

Jakos mi dziś tak na wymianke, wiec i ja się zapisuje.

Ludeczka pisze...

Jeszcze nigdy nie brałam udziału w wymiance, więc chętnie się przyłączę.

jolajka pisze...

zapisuję się z przyjemnością, lubię wymianki:-)

Cherris pisze...

I ja! I Ja!

ania pisze...

Ja również włączam się do wymianki:)) Mogę wysłać za granicę:)

eMKa pisze...

jeszcze i ja się dopiszę jeśli mogę :)

Kinia pisze...

i ja też się zgłaszam :)

Esterson pisze...

No to i ja się zapisuję:)
http://arts-ooak.blogspot.com

Moje Brzydactwa pisze...

Widzę tylu znajomych:) więc ja się też zgłoszę :)
Pozdrawiam:)
http://mojebrzydactwa.blogspot.com/

Lucyna pisze...

Jeżeli mogę, to chętnie dopiszę się do wymiankowej listy.

kasiekw pisze...

ja też bardzo chętnie się zapiszę

cohenna pisze...

Jestem chętna :)

www.cohenna.com

Szycie Isabell pisze...

Ja też zapisuję się z przyjemnością:) Musi być kiedyś ten pierwszy raz.
Pozdrawiam:))

kalamaja pisze...

:) A co tam, ja też się zapisuję na wymiankę. Jestem podekscytowana bo to będzie moja pierwsza :)

eda pisze...

i mnie tutaj nie może zabraknąć ;)

Aleksandra Nut pisze...

i ja i ja :)

Caro-ART pisze...

Przyłączę się i ja :)

Urszula pisze...

Ja również chcę się przyłączyć ;)

Aga pisze...

i ja rowniez chetnie przylacze sie do wymianki :)

Majka - Karolina Majewska pisze...

Jak najbardziej się zgłaszam :)

Ela 17 pisze...

Bardzo lubię wymianki j ja się zapisuje

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do wymianki:)

Dziki Imbir pisze...

no dobrze, to niech będzie moja ostatnia wymianka w tym roku, proszę o dopisanie :)

bosastopka pisze...

W takim razie do wymianki zgłaszam się i ja :-)Proszę o uwzględnienie mej skromnej osóbki!
Pozdrawiam!

vena7 pisze...

zgłaszam się do wymianki,,pozdrawiam.

Katka pisze...

Nigdy nie uczestniczyłam w żadnej wymiance...ale chętnie spróbuję :)
Pozdrawiam :)

elaolsz pisze...

Pomimo tego, że nie mam bloga, brałam już udział w kilku wymianach i nie zawiodłam. Uwielbiam otwierać przesyłki od dziewczyn i podziwiać cudeńka stworzone przez nie. Podoba mi się wszystko. Mam nadzieję, że i moje prace przypadną komuś do gustu.
elaolsz@op.pl

Kalisz made pisze...

Ja tez chcę :)
Pozdrawiam
http://kaliszmade.blogspot.com/

Ania pisze...

To ja również się zapiszę. Super wymianka.

jhkhjlh pisze...

zapisuję się !! Super prezentu nie będę w stanie dać ale co stworzę to wrzucę do kopertki i prześlę z przyjemnością bo uwieeeelbiam obdarowywać :)
http://nibyswiat.blogspot.com/

Unknown pisze...

Zapisuję się.

Sylwia pisze...

Ja tez chetnie sie zapisze.

Dzieła Madame pisze...

o mały włos bym przegapiła:)
zapisuję się oczywiście:)
pozdrawiam

LUNA pisze...

Szkoda że nie dotarłam tutaj na czas ,bo chetnie wziełabym udział w tej wymiance.