zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 19 października 2011

Wymianek ciąg dalszy

Wspomniałam już o wymiance Kawowej- mój prezencik pokazywałam TU.
A oto, co ja przygotowałam dla Elziutki. Mam nadzieję, że się spodobało.
 Jest scrapuszko:

 Jest pudełeczko kawowe, wypełnione kawusiami, oczywiście:
 Jest zakładka do książki i książka (bo podpatrzyłam, że Ela czyta dużo)
no i słodycze, kawki, czekoladki...jak zawsze :)

I to jeszcze nie koniec prezentów i wymianek. 
Są jeszcze dwie paczki w drodze!! :D


Wszystkich chętnych zapraszam do Wymianki Gwiazdkowej :)


Pozdrawiam stałych i dochodzących TU_Zaglądaczy.
Dziś deszczowo więc ja, na przekór, SŁONKO WAM POSYŁAM! :)

8 komentarzy:

Anioły Anielki pisze...

Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie.papa

Zuzik pisze...

Ale słodko u Ciebie!
Już nie mogę doczekać się Wymianki Gwiazdkowej!:-)
A SŁONKO się przyda!;-)

caro78-Pysia pisze...

Smakowicie i słodziutko :) pozdrawiam.

Boei pisze...

Przepiękne prezenty, zwłaszcza to kawowe pudełeczko:)

Kim Dellow pisze...

Great exchange box of goodies. Kim

Ewa pisze...

Ty aniołku o wielkim serduszku :)

madeeasymagnetics pisze...

oh just love this really is just super great deatil too love hugs cheryl by revathi

cbschennai pisze...

Interesting blog. It would be great if you can provide more details about it. Thank you by Mythili