zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 11 stycznia 2012

Pan Makaron


Na ostatnią chwilę (no, nawet troszkę po terminie), ale się udało.
Powstał mój nowy wędrujący album.
O całej akcji możecie poczytać TU.
Długo myślałam nad tematem- chciałam, żeby  było praktycznie i ciekawie jednocześnie.
Jak już wymyśliłam temat- zabrakło weny na tworzenie albumu.
Baza powstała już na początku grudnia.. ale dalej- długo, długo nic.

Dosłownie wczoraj poszperałam w necie, wydrukowałam co nieco… po powrocie z pracy zasiadłam do klejenia (jeszcze w białej koszuli J ), raz ciach i powstało.. o właśnie to:


 
Album zrobiony jest na bazie kopert. Ich jedna strona jest ozdobiona- właściwie ochlapana.. Środka nie sklejałam, bo pomyślałam, że dziewczyny mogą robić swoje wpisy właśnie w środku:
 O tu:
 Ostatnia karta- tu dziewczyny mogą się podpisać:
Niestety nie wiem, jak długo mój album przetrwa w obecnej postaci- 
głównie chodzi o makaronowe ozdoby.. :)
Dlatego zrobiłam sobie dużo zdjęć, a zeszycik puszczam w obieg :)
Miłej zabawy, dziewczyny!! :)

8 komentarzy:

Ewa pisze...

ohohoooo, wielce ciekawa jestem jak dziewczyny UGRYZĄ temat i czy potraktują go raczej AL DENTE ;)))

Rękodzieło-art.pl pisze...

fajniuchny pomysł:)

Caro-ART pisze...

Fantastycznie się zapowiada :)

Alexandra pisze...

Podoba mi się Pan Makaron :)
Aż się doczekac nie mogę kiedy zawędruje do mnie ;)

Małgosia pisze...

Album wygląda super, ciekawe, co z tego wędrowania wyniknie :))

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

...ciekawy pomysł, pozdrawiam:))

Asia-majstruje pisze...

Ahaha, genialna okładka! Uwielbiam makaron, właśnie zaraz ugotuję sobie porcyjkę na obiad :)

Anabel pisze...

Zu, jak zobaczyłam okładkę, to prawie padłam!!
no boska i wysoko poprzeczkę postawiłaś.. na szczęście do mnie przychodzi na końcu, więc dużo czasu mam, żeby się zastanowić nad czymś wyjątkowym!! :) buźki Kochana