zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 18 lutego 2013

Moje Drogie

Nie mam pojęcia jak to się stało, ale nie opublikował się żaden post, 
który zaplanowałam na mój urlopowy tydzień. 
Miałam do Was pisać zza światów :D ustawiłam ze cztery posty... 
i nic, żaden nie ujrzał światła dziennego...
Trochę szkoda, ale nadrobię wszystko w tym tygodniu, obiecuję. :)
Dzisiaj wpadłam tylko na chwilkę, przywitać się i przesłać ciepłe uściski :)
Mam nadzieję, że u Was wszystko ok, że grypa odeszła w zapomnienie, 
że śniegi nie zasypały...
No i pokażę Wam zdjęcie, które zrobiłam krótko po przyjeździe do hotelu, 
a uwielbiam je najbardziej ze wszystkich :D
 Jutro podsumuję wymiankę..
Mam nadzieję, że wsystkie paczki dotarły na czas... 
jeśli któraś z Was nie ma jeszcze prezentu, to koniecznie dajcie znać!! :D

BUZIAKI!!

5 komentarzy:

Unknown pisze...

ojj ta m chyba ciepło było ;-)

Caro-ART pisze...

Wow piekny widok :)

Brujita pisze...

Dobrze, że właśnie zajadam się wymiankowym budyniem bo inaczej poczułabym na języku gorzki smak zazdrości ;-)))
To teraz... szybkiej aklimatyzacji w zimnej rzeczywistości życzę

Dana Solmilar pisze...

Ale śliczne niebo lazurowe!
Pozdrawiam:)

Sepia pisze...

Bardzo dobre zdjęcie:)