zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Twarzowe

Obudziłam się któregoś poranka i pomyślałam: Dzisiaj lepię.
I ulepiłam.
Pierwsze anioły, które mają twarz. To znaczy twarzowe zagłębienia.
Do perfekcji im daleko, ale pierwsze koty (anioły) za płoty.. ;)

Pierwszy z nich:


 Wczoraj się opalałam. Wystawiłam buźkę do słonka, pranie na dworze powiesiłam.. 
no cudnie było. 
A dzisiaj... nie chciało się z łóżka wstawać... :( 
Jakie macie sposoby na tę wredną pogodę? jak to przeżyć?

Ściskam Was ciepło, resztkami promyków...


14 komentarzy:

Baya pisze...

Aniołek prześliczny, bardz mi się podoba:)

kalinka pisze...

Najlepiej to było by zostać w łóżku....ale niestety do pracy trzeba wstawać. Pani aniołkowa ślicznie Ci wyszła.

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo ładna anielica, taka Twoja, taka z sercem..i taka tajemnicza:).Sposób na pogodę....pyszna czekolada zawsze dodaje energii, pozytywna muzyka wywoła uśmiech...i do tego dobry człowiek..obok, wtedy żaden deszcz i zimno nie jest straszny...:) Serdeczności wysyłam i....czekam na kolejne anioły:))

Fiołki Aniołki pisze...

Prawdziwie anielski anioł ;). Wygląda tak romantycznie :)

Artilka pisze...

Piekny Ci ten anioł wyszedł :) Pozdrawiam cieplo!!

mari pisze...

Anielski wyraz twarzy

Caro-ART pisze...

Śliczna Anielica :)
Mój sposób na wstanie z łóżka to pewnien 3 i pół latek ;) nie da się zignorować

Sepia pisze...

Widzisz Ty zaczęłaś "robić" twarze, a ja ostatnio przestałam:) Ale bardzo do twarzy Twojej anielicy z twarzą:)
A co do pogody, to najlepiej zamknąć oczy i.... zapatrzeć się na błękit słonecznego nieba:)

Ala M. pisze...

Twarzowy aniołek :) bardzo mi się podoba!

Alexandra pisze...

Piękna Anilica :)
U nas tak brzydko od wczoraj...brrr...Ale kawa i duża dawka muzyczki i można pzreżyć :))
Buziaki

czary mary z materiału pisze...

cudny!Śliczną ma twarzyczkę:)

Brujita pisze...

Anielica piękna - troszkę zamyślona... a może śpi jeszcze??
Na deszczową chandrę sposobu sama szukam...więc jak znajdziesz... odaj dalej ;-)))
Pozdrawiam cieplutko bo akurat dziś do mnie na chwilkę słonko zajrzało :D

Ludeczka pisze...

Przepiękne włosy!

kigabet vel Ki pisze...

uwielbiam twoje aniołki ... czasem zaglądam - jak dziś - by zachwycać się subtelnością wykoanania i delikatnościa koloru ...