zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 3 lutego 2014

Wszechobecne

Dziś pokażę Wam papierki z sówkami, które są ostatnio bardzo modne.
Scrapuszko i zakładka z sówkami, 
które przygotowałam w ramiach wymianki sówkowej.



Nie wiem, czemu zawdzięczamy ten wszechobecny szał na sowy, ani skąd się wziął.
Fakt, są to stworzonka dość wdzięczne, 
ale raczej na wizerunkach rysunkowych, animowanych, itp...
Bo jakby się tak przyjrzeć sowie żywej... to, moim zdaniem, jest przerażająca....


Prezenciki proste i dzięki temu funkcjonalne.
Dołączyłam do nich jeszcze sówki masosolne, ale pokażę je w kolejnym poście.
ZAPRASZAM! :)
I jeszcze coś na potwierdzenie moich słów...
A sówki podrzucam na wyzwanie w Diabelskim Młynie

7 komentarzy:

Rękodzieło-art.pl pisze...

ale słodkie:))

mam_i_ja pisze...

milusie te Twoje sóweczki ;)

Ewa pisze...

Słodkie to Twoje sowiszcza :)
A w realu oprócz strasznych, bywają i śmieszne ;)

Anna Baldwin pisze...

scrapuszko jest słodkie całość bardzo mi się podoba. w imieniu DT dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna

czary mary z materiału pisze...

śliczne sówki:)Te żywe też lubię:)

Beakie pisze...

Fajowska sowa:) puchata:)

Caro-ART pisze...

Słodki zestaw :)