zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 12 marca 2014

Turkusowy

Zawrót głowy...
A to wszystko za sprawą wymianki, organizowanej przez Anię.
Kolor wdzięczny, wszystkie o tym wiecie. Dlatego bez wahania zapisałam się do wymiany :)
Moją parą była Małgorzata i przygotowałam dla Niej, rzecz jasna, Anioła:
 


 Do Anioła dołożyłam scrapuszko:
 I zakładkę do książek z tym samym motywem :)
 Całość wyglądała tak:
Ja dostałam piękny kosz kwiatów, aż mąż się zainteresował i pytał od kogo... ;)
Dziękuję bardzo za wymiankę i prezenty.
A Wam życzę kolorowej środy! :)

6 komentarzy:

laleczkowo to i owo pisze...

aniołek był cały jest super i ciesze się że koszyczki tez się podobają :-)

malutka pisze...

Piękna wymianka :) Pozdrawiam

czary mary z materiału pisze...

Same sliczności :)

Alexandra pisze...

Fajna wymianka :)
Piękny Twój Anioł :)

Eliza Art pisze...

Witaj, rozgościłam się u Ciebie i bardzo spodobały mi się Twoje Anioły, Zajrzę tu jeszcze Pozdrawiam

Diana Art pisze...

piękny ten anioł