zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 14 marca 2012

Dziewczynka z kurczakami

Te papierki są obłędne... nie da się do nich nic dodać (z tej cudowności ) 
prócz stempelków Digi Scrap :)



Chciałam bardzo podziękować Caro78-Pysi za wyróżnienie:

Zasady nakazują przekazanie wyróżnienia 5 blogom, które nie mają 200 obserwatorów.
Koniecznie zajrzyjcie do:
Dziękuję Wam, dziewczyny, za cudne inspiracje :)

Dziękuję również za życzenia, które dostaję od Was.
Dziś czuję się lepiej, choć choroba jeszcze nie odpuszcza.
Wszystko, co wrzucam, to prace zrobione wcześniej, bo leżę plackiem w łóżku i nie mam pozwolenia na wstawanie jakiekolwiek...
Mam nadzieję, że teraz będzie już coraz lepiej, bo antybiotyk krąży już w systemie... :(

Pozdrawiam wszystkich Tu_Zaglądaczy i dziękuję za przychylne recenzje moich jaj :)

9 komentarzy:

sikorka pisze...

Dziękuję ;D

dudqa pisze...

Dziękuję za wyróżnienie, niezmiernie mi miło. Dziewczynka z karteczki słodka

Ewa pisze...

ta kartusia jest absolutnie przeurocza! cudo :)

Pauliś pisze...

Dziękuję za wyróżnienie:) Jest mi niezmiernie miło:) Karteczka jest urocza i elegancka jednocześnie. Pozdrawiam i życzę zdrówka:*

Joanna pisze...

Kartka jest obłędnie słodka, pozdrawiam :))

Monika pisze...

Kochanna Zuzanna! Dziękuję za wyróżnienie, urosłam conajmniej z 20 cm!!
pozdrawiam- Monika.

zębianka pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję ci za wyróżnienie:) Karteczki super:)

Alexandra pisze...

Urocza :)

Boei pisze...

PIĘKNA KARTECZKA- FAJNY KLIMAT STWORZYŁAŚ:)
GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA!