zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 15 marca 2012

Wreszcie są


Zaproszenia.
Dobrnęłam do końca. 
Od Dobrych Dusz dostałam gałązki, za co jestem ogromnie wdzięczna.
Zrobiłam, oddałam, podziękowania i wyrazy zadowolenia przyjęłam...
I polecam się na przyszłość ;)
Uwaga, będzie duuużo zdjęć :)






 Troszkę nad nimi posiedziałam - starałam się podwójnie, bo to zlecenie od rodziny...
Ale powiem szczerze, że je po prostu uwielbiam- formę, kolor i całość... Są przecudne.
A Wam się podobają?

Wiadomości z pola bitwy: WSTAJĘ DZISIAJ Z ŁÓŻKA! :)
Dziękuję, Kochane, za Wasze ciepłe słówka :)
Pozdrawiam najserdeczniej!

16 komentarzy:

vena7 pisze...

wspaniałe...

caro78-Pysia pisze...

Pięknie wyszły :)
Widzę, ze nie tylko ja mam niestandardowe kolory na tapecie hihi

Joanna pisze...

Piekne :)

dudqa pisze...

Bardzo ładne, prosta forma chyba zawsze zdaje egzamin. Cieszę sie że choroba przechodzi

Joanna pisze...

Bardzo się podobają!! Naprawdę piękne zaproszenia:) I zdjęcia też ładne;)

Krótka;) pisze...

Są idealne!!! Gratuluję świetnej pracy:)

Maremi's Small Art pisze...

Przesliczne i bardzo wyjatkowe zaproszenia, dobre zdjecia :)

Ewa pisze...

Słusznie jesteś dumna - to prawdziwe cacuszka :)
cieszę się że już jesteś "lepsiejsza" :D

Alexandra pisze...

Brawo Zu! Są wspaniałe :)

kasia23112511 pisze...

Proste, a jednocześnie pomysłowe :)

Boei pisze...

Naprawdę piękne, bardzo oryginalne:)

sikorka w akcji pisze...

Ach ! Ten róż ...

A gałązki i inne wykrojniki ...jaka szkoda , że nie można ich po prostu zakupić ;( Maszynka i wykrojniki zdecydowanie nie dla mnie ... Też mam dobre duszyczki :D ale ileż można!
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

Matilde pisze...

Bardzo eleganckie! Świetnie się prezentują!

Didre pisze...

fachowiec się z Ciebie robi :)) bardzo ładnie wyszły!

p.s. dziękuję za link, jeśli coś jeszcze znajdziesz kiedyś, to polecam się ;)

Sepia pisze...

Podobają się!!:)

Ludeczka pisze...

Śliczne są te zaproszenia.
A przez ciebie aż kupiłam ten papier - i sobie na niego patrzę :D hi hi