zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 8 maja 2012

No to jeszcze raz

Komunijnie dla dziewczynki.
Tym razem trochę bardziej retro. Dominujący kolor złoty złamany różowo-niebieskimi kwiatkami.
Efekt- o taki:

Zdjęcia mi wyszły jakieś trochę krzywe. Może dlatego, że robione nie u mnie
 i nie umiałam ich "ogarnąć".. ;)

A tu moje ulubione zdjęcie. Mimo, że karteczka nieco ciemna, bo "pod światło", to jednak pięknie komponuje się ze storczykiem maminym stojącym na oknie...
I z dziewczyńskich kartek to już wszystko... ale będą jeszcze komunijne posty, a co!! :D

Słońce wróciło, ale zapał do pracy jakoś nie...
Widział ktoś? ;)

Ściskam wiosennie!


8 komentarzy:

Kinia pisze...

słońce widziałam, ale zapału do pracy nie ;) mój też uciekł hehehe

Caro-ART pisze...

Śliczna :)

A pisze...

śliczna kartka! błękit na włosach i kwiatki świetnie się komponują :)
a krzywe zdjęcia są fajne, ja często specjalnie przekrzywiam ;)

dudqa pisze...

Ładniutka, a storczyk slicznie kwitnie

Maremi's Small Art pisze...

Efektowna karteczka, bardzo mi sie podoba :)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna pamiątka :)

Ewa pisze...

cudnie to wymyśliłaś - karteczka jest pękna :)
chcesz trochę zapału? ostatnio mam w nadmiarze ;)

Ala M. pisze...

oryginalna kartka za sprawą nietypowej kolorystyki, podoba mi się kompozycja