zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 30 maja 2012

Ten obrazek

Po prostu mnie powala...
Odkąd zobaczyłam, Maleńka jest moim ulubionym aniołem...
I nawet nie sądzę, że jest smutna -  raczej bardzo zmęczona ciężką pracą albo lataniem 
(o czym świadczą potargane włosy :) )
 Składaczek powstał na naszym ostatnim spotkaniu Uscrapowanych - sprawne oko obserwatorów już je na pewno wypatrzyło w jednym z postów :)
Tematem spotkania była RADOŚĆ i choć na pierwszy rzut oka twarzyczka Anioła radosna nie jest.. to myślę, że za jej spojrzeniem kryje się wiele radości - ludzi, którym właśnie pomogła...
 A na tym zdjęciu widać, jak moim codziennym poczynaniom fotograficznym
 przyglądają się moje storczyki :)
 Kwitną obecnie wszystkie, bez wyjątku. :)


Co do trzymania kciuków i pomocy anielskiej..
Przenieśmy to, proszę, na jutro.
Bo ja, gapa, jak zwykle pomyliłam daty.
Wielki Dzień jest jutro, choć nerwy już dzisiaj są ogromne.

Za pomyłkę przepraszam, za komentarze i wsparcie dziękuję.

Życzę udanej środy (środa, to już prawie weekend, prawda? :D )
Całuski!

9 komentarzy:

Mayanna pisze...

Coś pięknego!!!I ten Aniołek - cudowny:))

A pisze...

piękny aniołek (też go uwielbiam!), składaczek rewelacyjny i bardzo podoba mi się, gdy dodajesz taką wstążkę :)
p.s. moje storczyki przyglądają się Twoim :))

Caro-ART pisze...

Śliczny składaczek a aniołek faktycznie ma to coś ;)

Ewa pisze...

jakie piękne anielątko :) na pewno sporo się namachało skrzydełkami żeby przypilnować jakiegoś urwiska...
skaładaczki Twoje - ach, uwielbiam :)

Anna Zaprzelska pisze...

Składaczek śliczny, a kwitnących storczyków zazdraszczam...:)

Maremi's Small Art pisze...

Piekny ten aniol, wyjatkowy, zadumany. Skladak wspanialy.

dudqa pisze...

Aniołek przyciąga spojrzenie, a storczyk cudny, u mnie niestety kwitnie tylko jedne reszta szaleje w liściach i korzeniach

Alexandra pisze...

Piękne te Twoje składaczki. A Anioł...wspaniały i bardzo zmęczony :)

Maryś pisze...

Cudny anioł :)))