zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 15 maja 2012

Kobieca wymianka

Właśnie na blogu Mgiełki rosy ukazało się podsumowanie kobiecej wymianki.
Była to wymianka dość szczególna, bo trzeba było przygotować kilka prezentów: romantyczny, elegancki, radosny i pachnący. 
Przygotowałam paczkę dla Lore art i oto, co do niej włożyłam.
Romantyczne scrapuszko:



Eleganckie pudełeczko, w środku kolczyki, których niestety nie sfotografowałam...



Radosny aniołek, oczywiście.


Dołożyłam pachnące świece, słodyczka i trochę przydasi.

Mam nadzieję, że prezenty spodobały się.

Ja natomiast od Lore art dostałam takie oto prezenty
Aż trzy broszki, kolczyki, woreczek lawendy i słodkości. 
Bardzo dziękuję Mgiełce i Lore za świetną zabawę.

Z wiadomości innych: Komunia odbyła się i było całkiem miło. Mimo kiepskiej pogody.
Zmęczenie wyszło wczoraj wieczorem. Nie ruszyłam papierków, mimo jutrzejszych urodzin mamy... :( Ale nic to, dzisiaj nadrobię..

Tata dzielnie walczy. Pojawiły się przejściowe problemy, no i mały spadek formy..
Ale już się chyba zbiera.
Dostałam wczoraj cudny filmik od mamy.
Tata CHODZI!!! (to właśnie te wieści, o których nie mogłam wcześniej pisać, bo były niespodzianką). A w sobotę okazało się, że ruszył palcem u dłoni!!!
Więc ogólnie jest na plus. na DUŻY plus :)

Co do urzędów i remontów - troszkę się pogubiłam więc na razie nie będę przynudzać.
Napiszę, jak ruszymy :)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozostawiane słówka. Wiecie, jak dodać energii :)

Zimna Zośka dzisiaj więc życzę Wam, żeby już od jutra świeciło słonko.
A na dzisiaj: cierpliwości :) 

8 komentarzy:

Anek73 pisze...

Śliczne prezenty! Dobre wieści! Czegóż chcieć więc na dobry początek tygodnia? :)

http://anek73.blox.pl

Caro-ART pisze...

Wow fantastyczne wiadomości :)
Zu oby tak dalej a wymianka cudna ;)

Ewa pisze...

No takie wieści to ja rozumiem :)
Wymianka wzorcowa :))

dudqa pisze...

Super wymianka, gratuluje sukcesów Taty, duzo słoneczka i pogody ducha zyczę

Lidka pisze...

piękne prezenty :)
życzę powodzenia :)

... zastanawiałam się jak do mnie trafiłaś i patrzę a tu jesteś moją wymiankową parą :) bardzo się cieszę i pozdrawiam ...

Boei pisze...

Udana wymianka! Cudne prezenty;)

Ala M. pisze...

Piękne podarunki przygotowałaś i otrzymałaś :)

Alexandra pisze...

Co za wspaniałe wieści ;) A wymianka baardzo udana :D