zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 25 października 2012

Wędrowanie

Jak już wiecie, ponownie biorę udział w wędrowaniu albumów
-tym razem zorganizowanym na Facebooku.
Swój album pokazywałam o tu.

A dziś pokażę dwa wpisy, które już zrobiłam.
Pierwszy dla Justyny, wędrownik pt: jaki jest Twój kolor.
Wpis, oczywiście, zielony:




 Justyna poprosiła o zrobienie zakładki. Moja wygląda tak:

 Motywy zielone, kwieciste i embossingowe. Zdjęcia jakieś kiepskie, bo robione wieczorem. 
No i zaszalałam chyba z rozmazaniem... 
no tak, czy siak, mam nadzieję, że Justynie wpis się spodoba :)

Drugi album należy do Basi i jest zatytułowany "W głębi serca". Muszę przyznać, że miałam z nim trochę problem.. no bo w głębi mego serca jest spoooooroooo... 
I skrzydła i wieloryby.. i koty, i szczęście po prostu... 
Koniec końców powstał wpis może trochę ogólny, 
ale myślę, że najlepiej odzwierciedlający to, co naprawdę w nim mam :)
 Bałam się, że nie będzie widać motylowego serca, ale zdjęcie powyżej rozwiało moje wątpliwości.
 Piękny cytat pochodzi, oczywiście, z Alchemika :)

Teraz czekam na kolejne albumy. Jest ich sporo więc trochę powędrujemy razem :)

A co poza tym? No cóż, jesień. Mgły, chłodek, deszcze. Drzewa jeszcze są piękne, ale pewnie już nie długo. Skarpet na nogach brak. Senność, zmęczenie i ogólne rozstrojenie. Jak przestawią godzinę, 
to już w ogóle się nie ogarnę.. TEGO czasu nie lubię.... No, ale przeżyć trzeba. Byle do grudnia :D

Cieszę się, że już 9 osób dołączyło do Gwiazdkowej wymianki :) Zachęcam i zapraszam wszystkich, bo to naprawdę miła, przedświąteczna zabawa :)
A tymczasem pozdrawiam serdecznie i życzę udanego czwartku! :)

3 komentarze:

Caro-ART pisze...

Śliczne wpisy zrobiłaś :) a wymianki się doczekać już nie mogę ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne wpisy :)

Ewa pisze...

pięknie się wpisałaś - oba sposoby są bliskie memu sercu :)