zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 24 października 2012

Wymianka po raz drugi!!

Kochane!
W ubiegłym roku zorganizowałam wymiankę gwiazdkową. 
Wiem, że było kilka potknięć i nie wszystko udało się tak, jak powinno... 
ale zabawa, mam nadzieję dla Was również, była świetna.
Pomyślałam, że może stać się to moją (naszą) małą tradycją, 
takie gwiazdkowe wymienianie prezentów.
Dlatego wszystkich chętnych zapraszam po raz drugi na...

Wymiankę gwiazdkową u Zu... :D

Zasady podobne do tych, z ubiegłego roku.
Proszę zostawić komentarz pod tym postem, wysłać do mnie mail z adresem oraz informacją, czy zgadzacie się wysłać paczuszkę za granicę. Wrzućcie banerek na swój pasek boczny, by dołączyło do nas jak najwięcej osób :)
Zapisy trwają do 25 listopada 2012. 
Na następny dzień ogłoszę wymiankowe pary i roześlę adresy. 
Od tego momentu macie trzy tygodnie na "doszlifowanie" prezentów, 
które u wymiankowej pary powinny znaleźć się NAJPÓŹNIEJ 20 grudnia
A do paczki wkładamy coś miłego, gwiazdkowego, kojarzącego się ze świątecznym klimatem. Prezent, który również Wam sprawiłby radość. 
Nie narzucam stylu, techniki, wielkości, ilości.. 
bo to ma być prezent prosto z serca...
A skoro z serca, to śliczny i NA CZAS :D

Pamiętajcie o wysłaniu do mnie jednego zdjęcia paczuszki, które będę mogła opublikować po zakończeniu wymianki.

No, to chyba tyle gadania... 
zapraszam Was serdecznie do udziału!!! :D
Uściski!

32 komentarze:

Unknown pisze...

czuję się zmobilizowana i się zapisuję

Caro-ART pisze...

Zu świetny pomysł :) Dopisz i mnie ;*

franki.ok pisze...

No Ty to masz świetne pomysły !
Bardzo mi się to podoba i oczywiście zgłaszam się !

Jotkaa pisze...

Chętnie i tym razem wezmę udział :)

Lilka pisze...

I ja też bardzo chętnie wezmę udział :)
pozdrawiam

Unknown pisze...

Zapisuję się na wymiankę .

Unknown pisze...

I zapraszam na wymiankę do siebie.

Ola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sikorka pisze...

Niech się stanie ;))))

Blue-Nika pisze...

Ponieważ uwielbiam prezenty, to zapisuję się na wymianę:)

Zgadzam się wysłać za granicę, tylko proszę o szybkie dane do wysyłki, bo przed świętami, to paczuszka może baaardzo długo iść.

kachna pisze...

i ja, i ja :)
poproszę mnie dopisać

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Świetna inicjatywa. Chętnie wzięłabym w niej udział, ale zapisałam się już do jednej wymianki i na razie boję się, że mogłabym nie sprostać oczekiwaniom - oczywiście, wszystko związane jest z brakiem odpowiedniej gotówki. Jednak mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wziąć udział. :)

Ewa pisze...

ja się boję swojego spóźnialstwa - ale pokibicuję Wam chętnie :)

ecila pisze...

Chętna!!!

Rom-a pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
atenkowo pisze...

I ja też się zapisuję:)

moniśka pisze...

Uwielbiam święta i chętnie się z kimś wymienię z tej okazji:) oczywiście się zapisuję. Pozdrawiam

jolajka pisze...

Dawno nie brałam udziału w wymiankach, zapisuję się z przyjemnością:)pozdrawiam

Home on the Hill pisze...

Jeśli można to i ja chętnie na taką wymiankę się zapiszę bo kocham ten świąteczny klimat całym serduchem i uwielbiam szykować prezenty:)Pozdrawiam cieplutko.

Unknown pisze...

To wielkie wyzwanie zrobić prezent nie znając upodobań drugiej osoby;) Podpisuję się pod tym dwoma rękami!Pozdrowienia dla pomysłodawczyni:)

mam_i_ja pisze...

To ja bardzo chętnie... oj, już czuję święta...

kurolka pisze...

też bym chciała się pobawić jeśli mnie przyjmiecie :)

renis pisze...

Super!!! Ile tych prezencików trzeba zrobic?

Kasia pisze...

Chętnie się zapiszę, na jakiego e-maila trzeba wysłać adres i ile paczuszek przygotować? ; )

Kasia pisze...

Chodziło mi raczej o to ile zostanie nam przypisanych adresów. ; )
Niestety, nie tworzę.. kiedyś robiłam sama biżuterię i może w tej zabawie pójdę w tym kierunku.. ; )

Kasia pisze...

Mogę prosić o e-maila, abym mogła przesłać dane?

Aleksandra pisze...

I ja chętnie dołączę:)

Dexterowa pisze...

Ja też się chętnie dołączę.

siempremarisol pisze...

ja również z chęcią wezmę udział. :D

Kinia pisze...

to i ja się skuszę :)

ania pisze...

Z chęcią się dołączam - już po raz drugi:)) Pozdrawiam ciepło:))

Wiola pisze...

A to ja z miłą chęcia się zapiszę to będzie moja druga wymianka:)