zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

piątek, 30 listopada 2012

Choinka

Dziś kolejna kartka  świąteczna. Tym razem motywem przewodnim jest choinka.
Dodałam jej trochę świecidełek, żeby nie była zbyt smutna :)



Dorzucam jeszcze kartkę gwiazdkową. Szybka i prosta, zrobiona podczas dłuuugiej rozmowy telefonicznej z mamą. No same rozumiecie, że nie mogłam zaszaleć z ozdobami :D


Melduję, że wszystkie zaproszenia zostały wykonane. Pokażę w najbliższym czasie. 
No i będę mogła w końcu zająć się czymś bardziej świątecznym :)
Byle wena świąteczna nie opuszczała :D

Czego i Wam, Moje Drogie, serdecznie życzę. 
No i udanego weekendu również!! :D

8 komentarzy:

Rękodzieło-art.pl pisze...

śliczności:))

Caro-ART pisze...

Ślicznie wyszły :)

JoLis pisze...

Karteczki pięknie się prezentują:) pozdrawiam niebiesko:) i Tobie również miłego weekendu życzę;)

Asia-majstruje pisze...

Fajne, takie skromne, ale efektowne!

franki.ok pisze...

Proste jest najpiękniejsze. Najbardziej mnie urzekła choineczka...naprawdę imponująca!

kalinka pisze...

Tak choinka super. Bardzo fajny pomysł.chyba skuszę się aby wykorzystać takie połączenie kółek , oj mojej Weronice to by się spodobało. Coś podziałamy

amanoo pisze...

Wszystkie karteczki są śliczne jak jeden mąż, ale ta z różową choineczką jest moją faworytka :)

Ewa pisze...

choinka jest GENIALNA :)