zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 19 listopada 2012

Z gwiazdorem

Kolejna świąteczna kartka.
Jakoś tak wszystkie podobne do siebie mi wychodzą..



No, to mogę powiedzieć, że mieszkanie po remoncie odgruzowane. 
W piątek ambitnie chciałam nakleić mnóstwo kartek, zrobić wpisy do albumów.. 
no i  nadrobić zaległości. Ale się nie bardzo udało..
Jak to zwykle z planami bywa- legły w gruzach ;)
Mam nadzieję, że ten tydzień będzie bardziej obfitował w wenę, chęci, kartki, masosolniaki.. 
i w ogóle we wszystko :D
Życzę tego Wam, sobie i wszyyyystkim :D
Miłego poniedziałku życzę (uch... te słowa się wykluczają... ) I udanego tygodnia :)

PS ostatnie dni zapisów na wymiankę !!!!

3 komentarze:

Caro-ART pisze...

Świetna karteczka :) Taaa ta wena raz jest raz jej nie ma :( mnie decu ciągnie a papier ostatnio odpycha.

Home on the Hill pisze...

Śliczna kartka, taka...pełna magii świąt:)) Pozdrawiam cieplutko.

Ewa pisze...

no to zaczynam po raz kolejny odrabianie zaległości - do trzech razy sztuka ;)
Karteczka jest świetna - kompozycja bardzo mi się podoba :)