zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 10 grudnia 2013

I znowu

... trochę mnie nie było.
No taki to jakiś zwariowany czas ostatnio, że nie wyrabiam się z niczym. 
I ciągle gdzieś jeżdżę.
Wydawało mi się, że mam jeszcze duuuużo czasu do Świąt, że wiele rzeczy zdążę jeszcze zrobić..
A tu patrzę dzisiaj w kalendarz i widzę dwa tygodnie. Zdziwiłam się, naprawdę... ;)
Kartek już pewnie nie zrobię, bo mam inne papierowe projekty do wykończenia na Gwiazdkę.
Zrobię za to anioły i ozdoby, bo trochę mi się ich rozeszło, wiele jeszcze czeka na wysłanie, 
no i coś przydałoby się mieć dla siebie... :)
Dziś pokażę Wam anioła, który pofrunął do Dusi.



I to na razie tyle. Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się jakieś nowości.
I że jednak znajdę czas na to wszystko, co chcę jeszcze zrobić przed Świętami.

A jak tam u Was? Wyrabiacie się? czy też macie "niedoczas"?



3 komentarze:

Mayanna pisze...

Piękny Anioł, cudownie smukły:) U mnie niedoczas wieczny, powinnam sobie w tym momencie pożyczyc troche czasu ze stycznia, może bym sie wyrobiła;)

bosastopka pisze...

Witam i zapraszam po wyróżnienie :-)

Rękodzieło-art.pl pisze...

Ja się już nie wyrabiam:) pachnąca anielica, bardzo lubię takie smukłe:)