zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

niedziela, 29 grudnia 2013

Dziękuję


Dziś szybciutko pokażę Wam prezenty, które fruwały przed Świętami 
w ramach Gwiazdkowej Wymianki.
Bardzo dziękuję wszystkim dziewczynom za udział i za rzeczowe podejście do tematu :)
Mam nadzieję, że prezenty sprawiły Wam radość-zarówno te tworzone przez Was, 
jak i otrzymane:)

 
 
 
 
Zuzanna
 U nie suszą się właśnie poświąteczne anioły. Duże. Wkrótce pokażę..
A poza tym-wczoraj wyrzuciłam choinkę salonową. 
Sypała się od najmniejszego podmuchu wiatru :(
Kupiliśmy pewnie jakiś staroć. Zamiast choinki mam teraz ogromny stroik z gałązek, 
które jeszcze przed Świętami dostałam od jednego sprzedawcy choinek :)
Dzięki Niemu klimat w domu został podtrzymany :)
A jak minęły Wam Święta? Jak Wasze choinki i nastroje?
Mam nadzieję, że było miło, radośnie i spokojnie..
Ściskam Was poświątecznie i słonecznie!

2 komentarze:

Stara Pracownia pisze...

No to błyskawicznie pozbyłaś się choinki, chyba faktycznie musiała być sfatygowana;-) Ja właśnie wypiekam aniołki w piekarniku i postanowiłam pozaglądać co też ciekawego dzisiaj na blogach;-) Miłego wieczorku:-)

dekupagekinii pisze...

Zapraszam na wymiankę czekoladową:)

http://dekupagekinii.blogspot.com/2013/12/wymianka-czekoladowa.html