zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ozdoby choinkowe

I nie tylko. Część z nich będzie też ozdobami prezentowymi i takimi... ogólnymi.
Pokażę Wam dzisiaj to, co udało mi się ostatnio ulepić.
Zrobiłam zdjęcie części, bo nie ma sensu wrzucać tutaj całego "towaru". :)
Są, oczywiście, aniołki:
 
  
 Są renifery, koniki na biegunach,
 Gwiazdki w różnej postaci...
 
 Trochę serc świątecznych
 I śnieżynki :)


Troszkę już tego nadziubałam. :)
W tym tygodniu zaczynam strojenie domu, bo nie mogę się już doczekać!!!
A Wy? Kiedy wprowadzacie do swoich domów klimat świąteczny?
Udanego tygodnia!

4 komentarze:

bosastopka pisze...

Reniferki są cudne :-)))) Ja jakoś w tym roku nie mogę się doczekać świątecznego nastroju :-( Mam nadzieję, że nadejdzie szybciutko!
Miłego dekorowania życzę ;-)

dudqa pisze...

Choinka z takimi ozdobami bedzie wyglądać zjawiskowo

Alexandra pisze...

Aż się buzia cieszy. Piękne :)

franki.ok pisze...

Ależ wspaniałości :)
Ja klimat już załapałam choć wystawiam do zdjęć a za chwilę chowam za to mam ju cały koszyk nazbieranych ozdób i tylko czekają i już wiedza gdzie będą wisieć czy leżeć ;) pozdrawiam