zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Trzepoczące serca

W piątek w końcu udało mi się zasiąść za biurkiem i skleić kilka kartek i innych rzeczy.
Będę więc mogła troszkę częściej tu wpadać. I może nawet uda mi się nazbierać trochę prac przed wyjazdem. Bo szykuję się właśnie na wakacje więc na kilka dni zniknę całkiem :)
Oto pierwsza z piątkowych prac, walentyna z papierów moich (nadal) ulubionych :)


Serca są, jak ja to mówię, trzepoczące.. ich skrzydełka są troszkę ruchome... :)
 
I jeszcze zbliżenie skrzydełek:

I tak oto zaczynamy ostatni tydzień stycznia. Czy Wam też tak szybko czas ucieka?
Witam nową buzię zaglądającą, dziękuję za wszystkie komentarze i życzę UDANEGO tygodnia!

14 komentarzy:

pati pisze...

Oj ucieka mi czas z prędkością niezmierzoną....brakuje go ciągle na wszystko...szczegółnie ns moją wieczorną dłubaninkę ;) Kartki są prześliczne, otrzymać taką na walentynki z wyrazami gorącego uczucia to sama radość!! Mam nadzieję, że obdarujesz nimi swoich bliskich ;) Pozdrawiam

Ala M. pisze...

Delikatna i lekka karteczka, udanych wakacji :)

AgnieszkaD pisze...

Bardzo delikatna i śliczna karteczka!

Caro-ART pisze...

Bardzo romantyczna ;)
Zapraszam na caddy do siebie ;)

Krzysztof Omilian pisze...

Nie znikaj :)

Lilka pisze...

Fajna kartka :O)
A czas u mnie biegnie jak szalony...!!!

Katka pisze...

Oj ucieka ,ucieka a czym starszy człowiek to jeszcze szybciej.Kartka cudna ,delikatna jak trzepot skrzydeł motyla:)

czary mary z materiału pisze...

Czas mi pędzi jak szalony :))
Karteczka śliczna :)

JoLis pisze...

widzę, że nie tylko ja cierpię na brak czasu... gdyby tak doba miała więcej godzin!
Serduszkowa karteczka śliczna:)
Pozdrawiam niebiesko:)

Boei pisze...

Piękna kartka, serca bardzo pomysłowe;)

Anabel pisze...

piękna karteczka!!! taka słitaśna :D

Brujita pisze...

W powietrzu czuć już walentynki...
Twoje uskrzydlone serducha są ciekawą inspiracją ;-))) Miłego tygodnia i udanych wakacji :*

Alexandra pisze...

Normalnie LOVE IS IN THE AIR :)
Piękna walentynka serduchowa :)

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Bardzo romantyczna i delikatna.
Pozdrawiam :)