zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 23 stycznia 2013

Anielski album

To ostatni wpis do wędrasia z edycji ALBUMOWO. Wszystkie wpisy (moje i koleżanek) możecie obejrzeć na naszej stronce.
Wędrówka nieco się wydłużyła, z wielu przyczyn... ale mam nadzieję, że wkrótce wszystkie albumy trafią do właścicielek. Mój już mam i niebawem pokażę wszystkie wpisy.

A tymczasem, mój wpis dla Alinki. Album anielski...




Tutaj też nie szalałam z ozdobami. Anioły nie potrzebują wielu dodatków :)

 Jak tam sytuacja zimowa u Was?
Tutaj spadło trochę śniegu, ale nie powiem, żeby była jakaś śniegowa katastrofa.
Oglądam zimowe obrazki w TV i naprawdę dziwię się, że gdzieś tam jest aż tak źle (że rury pękają, 
że dojechać do pracy nie można.. itp)
Ja nadal biegam w obcasach - choć już nie w czółenkach, a ocieplanych botkach :)

Zapraszam jeszcze na wymiankę  - możecie się zapisywać do piątku! :)

Życzę ciepełka, spokoju.. i odganiajcie choróbska!!

12 komentarzy:

franki.ok pisze...

ja brnę przez wały śniegu pchając przed sobą sanki 1,2 km w jedną stronę ...wyglądam jak rambo.
Ale zima jest piękna.
Twoje wpisy również :)

Lilka pisze...

Fajne te wędrasie! A Twój wpis naprawdę anielski :)
U nas duuuużo śniegu i szalejemy z dzieciakami na sankach :O)
Pozdrawiam Lidka-Lilka

Rękodzieło-art.pl pisze...

Ale świetny:) U Nas nie da się chodzić, tyle śniegu:)

Caro-ART pisze...

Świetny wpis :) U mnie śnieg co cieszy Toma a mnie troszke mniej ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękny anielski wpis :)

Maryś pisze...

piękny wpis :)))))))))

Maryś pisze...

piękny wpis :)))))))))

ania pisze...

Piękny wpis, wspaniały Wędraś:)) W Lublinie wreszcie zima:)))) Pozdrawiam ciepło:))

Ala M. pisze...

Piękny wpis a poezję i złote myśli ks. Twardowskiego uwielbiam!

Boei pisze...

Piękny wpis!!! Wspaniały pomysł z tekstem na skrzydłach;)

Pomidorrra pisze...

Przecudny wpis!

U nas zima od 3 tygodni taka, ze trzeba się przez zaspy przedzierać. Ale za to jak pięknie na dworze :)

Pozdrawiam cieplutko!

Katka pisze...

Super wpis, sama chciałbym kiedyś dołączyć do tworzenia takiego wędrującego albumiku :)