zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 17 stycznia 2013

Ekspres popołudniowy

Dziś post w trybie ekspresowym. Bo dawno mnie nie było i dawno nie pokazywałam masosolniaków.
Oto sówki, które ulepiłam jeszcze w grudniu, 
w ramach wymianki świątecznej organizowanej przez Lunę.
Sówki pofrunęły do Manufaktury broszki i tam też możecie zobaczyć 
jak ptaszorki prezentują się w znacznie lepszym świetle.


 A tutaj cała paczucha, którą wysłałam. Te krasnale DIY wyszły naprawdę fajnie! :D
Bardzo chce mi się lepić ostatnio, ale jakoś ciągle czasu mi brakuje. 
Coś tam w międzyczasie powstało, ale jeszcze nie mogę pokazać :(
Mam nadzieję, że ten czas jakoś mi się niebawem znajdzie. I że chęci się znajdą do kartkowania.. 
i trochę weny też by się przydało... :)
Dziękuję wszystkim bardzo za każde odwiedziny i wszystkie miłe słowa, które piszecie. Jest mi niezmiernie miło, że tak wiele osób lubi do mnie zaglądać :)
Ściskam ciepło!!

12 komentarzy:

Ala M. pisze...

cuuudne są!

Caro-ART pisze...

Śliczne te sówki :)

dziecinada-art pisze...

sówki są piękne..

pozdrawiam

Pomidorrra pisze...

Piękna paczka! Sówki są urzekające :)

Boei pisze...

I sówki, i aniołek bardzo mi się podobają:)

Ewa pisze...

hihihi :) sówki - solnomaSówki :D

Artilka pisze...

Ahh..urocze te sówki :) Mi też chce się lepić hehe, a czasu brak, gdyby tak wydłużyć dobę o kilka godzin.. :)

Katka pisze...

Sówki są naprawdę urocze :)

franki.ok pisze...

Sówki - dwie połówki jedna bez drugiej żyć nie może...widać ,że zakochana Zuzia :) Super

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Łojojoj!!! Mam bzika na punkcie sówek i motyli :)Piękne sóweczki Zu :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

Brujita pisze...

Faaaajne te sówki i aniołek uroczy ;-)))
Tez mam coś dla Ciebie ;-)))
Zapraszam do siebie po wyróżnienie ;-)))

Unknown pisze...

świetne sówki ;)