zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 15 września 2011

Dla Oliko

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka od Rudlis wypełniona po brzegi 
kwiatkami, które wygrałam w Candy.
Aż mi się łapki trzęsły i natychmiast chciałam je gdzieś przykleić. 
Zaraz po przyjściu do domu powstała więc karteczka urodzinowa dla Oliko.
A wygląda o tak:


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie mapkowe w Scrapgalerii 
oraz A mi to pasi  w UHK.

Ogromnie dziękuję za miłe komentarze, za odwiedzinki i za to, że dostrzegliście te motylki ptaszki w grubosolnych zawieszkach :)
Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

Ewa pisze...

Piękne zestawienie kolorów, piękne kwiaty - piękna karteczka! :)
Uśmiechów *

Alexandra pisze...

Śliczna karteczka :) Piękne kolorki :)

Lilka pisze...

Świetna kartka!

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna. Delikatna i elegancka :)

Caro-ART pisze...

Piękna :) Buziole.

justysias7000 pisze...

Oj ,ale śliczna!;)

Anabel pisze...

piękna karteczka Zu :D

Pomidorrra pisze...

Wiesz Zuzka, uwielbiam twoje kartki - są niesamowicie subtelne i wyważone! Po prostu klasycznie piękne, a do tego oryginalne - ta jak wszystkie cudowna!

Montażownia.pl pisze...

Piękna jest :)

rudlis pisze...

Cudna karteczka i pięknie wykorzystana craft mapka ze Scrapgalerii :) Życzę szczęścia podczas losowania.

Agnieszka - ABOKU pisze...

Ale śliczna i delikatna.

JagaBa pisze...

Śliczna ,delikatna karteczka!!!Kwiatki prezentują sie na niej uroczo!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Rom-a pisze...

super, rewelacja bardzo mi się podoba, kolorki i szczególiki pięknie dobrane

Brydzia pisze...

Cudowna karteczka! Śliczne kolorki :)

Bligu pisze...

Świetna kartka! Super dobrane kolory i ta piękna "pusta" przestrzeń, której ja się jeszcze tak boję :)) Bardzo mi się podoba!