zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 19 września 2011

Papiery

Są takie papiery, które uwielbiam. 
Lubię na nie patrzeć, podziwiam je, 
wykorzystuję jako tło do zdjęć moich prac.
Ale nie mogę ich pociąć. Bo są zbyt piękne.. :)
Ten papier to jeden z TYCH. Jest cudny. Z jednej i drugiej strony.
W piątek został pocięty (na szczęście mam jeszcze jeden arkusz! ;) )
Część została wykorzystana do pewnego projektu, 
o którym będę mogła napisać więcej nieco później.
Część na poniższą kartkę. 


 
Według mapki Sasyi (ponownie.. choć mapka nie ta sama :) )
Siłą rzeczy.. kartka zapisana w albumie: ULUBIONE :)
Pozdrawiam poniedziałkowo i życzę wszystkim udanego tygodnia! :)

9 komentarzy:

Ewa pisze...

oj cudna... papier rzeczywiście do podziwiania, ale Ty go wspaniale wykorzystałaś :D

Caro-ART pisze...

Piękna kartka :) Pozdrawiam.

Cherris pisze...

Kartka jest śliczna.

Podobnie, jak Ty z papierem, ja mam z niektórymi aniołkami, a szczególnie z jednym. Każdy chce go kupić, ale uparcie twierdzę, że jest mój, koniec i kropka.

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna praca. Też mam takie swoje ulubione papiery, które z bólem serca tnę, jeśli gdzieś nie leży "kopia zapasowa" :)

Anabel pisze...

bardzo ciekawa karteczka :)

Alexandra pisze...

Ależ piękny papier! A kartka cudna :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Kartka śliczna, a papier ma bardzo ładne kolory :)

Aida Domisiewicz pisze...

Piękny papier rzeczywiście, ale przede wszystkim wspaniała praca!!!

Vika (БандиткА) pisze...

Спасибо за участие в блоге S'Sketches!
C ув. Вика:)