zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

piątek, 16 września 2011

Z resztek

papieru z poprzedniej kartki, z kwiatków od Rudlis 
i z mapki bonusowej od Sasyi, powstała taka oto karteczka :)
Bardzo się cieszę, że podobają Wam się moje karteczki.
Scrapbooking jest dla mnie nadal czymś nowym, 
nadal się uczę, poznaję i próbuję..
Tym bardziej jestem wdzięczna za słowa uznania i odwiedziny :)
Jednocześnie proszę o porady i wskazówki, 
na pewno pomogą mi odnaleźć odpowiednią drogę :)

Dziękuję i życzę miłego piątku!! :)

9 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Jest sliczna :) Pieknie ulozona, kwiatuszki cudne :) Z czasem zobaczysz sama nauczysz sie coraz wiecej dodawac do kartek, nabiezesz wprawy i pewnosci siebie :) Ta kartka jest bardzo ladna :)

Ewa pisze...

barrrrrdzo mi się podoba :)

Alexandra pisze...

Oj tak Asia ma rację, z czasem sama do wszystkiego dojdziesz, wypracujesz swój styl :) A kartka piękna, delikatna i wspaniale dobrana kolorystycznie :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna karteczka, a kwiaty - Ach! :)

Anabel pisze...

piękna i te kwiaty :) chyba niejedna Ci zazdrości ;)

Rom-a pisze...

super, rewelacja bardzo mi się podoba, kolorki i szczególiki pięknie dobrane

Pomidorrra pisze...

No i znowu pięknie! Guziczek dodaje klimatu - wspaniała kartka!

Borqna pisze...

Excellent!

Anonimowy pisze...

It is so beautiful!!! Love the lace! Thank's for playing with Sasya's sketches!