zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 13 września 2011

Zauważyłam,

że ostatnio w moich postach coraz częściej pojawia się stwierdzenie: 
MOJE PIERWSZE.
Cieszą mnie bardzo eksperymenty z nowymi formami, 
a jeszcze bardziej Wasze przychylne reakcje na te moje próby. 
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie rady i ciepłe słowa- 
bardzo motywują do działania, no i uczą, UCZĄ! :D
Dziś kolejne MOJE PIERWSZE. Tym razem scrapuszko. 
W wersji męskiej. 
Choć nie wiem, czy mężczyźni coś takiego używają.. 
no bo gdzie je wrzucą, skoro nie mają torebki... ??? ;)


Pozdrawiam wszystkich TU-Zaglądaczy i życzę miłego wtorku! :)

10 komentarzy:

Ewa pisze...

świetne - na pewno nie tylko męskie ;)
gdzie facet mógłby to nosić? znam takich co noszą saszetki, znam takich co noszą torby - dla chcącego miejsce z pewnością by się znalazło :)
buziaki środowe :*

Zuzik pisze...

No no no! Całkiem niezłe to scrapuszko!:-)
A co do facetów, to mogą je trzymać np. na biurku... ;-)

aa_dorota pisze...

Bardzo fajne
A może jakiś facet znajdzie miejsce na swoim biurku na taki drobiazg

Alexandra pisze...

Śliczne te Twoje pierwsze razy :) Każda, każdy z nas kiedyś zaczynał :) A scrapuszko super, i może być nawet kobiece :) Ma mało dodatków i nie zniszczy się w torbie :)

Ewa pisze...

gapa jestem i środowo już całuję a tu wtorek jeszcze :D
no to wtorkowe buziaki :*

Caro-ART pisze...

Fajny debiut i wielce udany :) Dziękuję za miłe słowa. Buziaki :*

justysias7000 pisze...

Piękny! Ja bym z chęcią taki nosiła;);)
Pozdrawiam!

sama pisze...

It is simple, cute! I like it!

Irena Rysa Maciąg pisze...

Słodki jest...

madzia pisze...

Pierwsze i udane.