zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 8 września 2011

Notes

Spotkałam niedawno na swojej drodze pewien fantastyczny szkic. 
U Rysy, o tu. 
Autorka pozwoliła mi go wykorzystać w swojej pracy. 
Byłam nim tak zachwycona, że nie chciałam "marnować" 
i w ten sposób czekał i czekał i czekał... 
aż się doczekał.
Wczoraj powstał notes. 
Ze zwykłego kołowego notatnika i papieru do pakowania prezentów.
Przód:

Środek:
I tył:
Troszkę się pobawiłam różnymi farbami i rzeczami codziennymi, które mogą sprawić,
że zwykłe tło staje się niezwykłe. 
Notes zgłaszam na wyzwanie Kacpra w Kreatywnym Polu.
A tu jeszcze zdjęcie z papierem, którym owinęłam notes.

27 komentarzy:

Anabel pisze...

Zu, piękny notes, musiałaś się trochę napracować, ale wyniki zapierają dech w piersi :)

Caro-ART pisze...

Świetny a kolory są rewelacyjne :) Pozdrawiam

Kinia pisze...

:) :) :)
super :)

Ewa pisze...

o rajuśku... ale cudeńko... niezwykle piękny notesik!

Zuzik pisze...

Uroczy notes! Fajne kolorki!
Ciekawy szkic!
Pozdrawiam!:-)

Matilde pisze...

Baaaaardzo udany notes :))

AgnieszkaD pisze...

Suuuper notesik!

Lilka pisze...

Świetny notes!

kamarek pisze...

Uroczy.

Jola pisze...

Fantastyczny!

Madzik pisze...

O tak, fantastyczny notes:))

kacperm200 pisze...

świetny notesik :D
dziękuję za udział w wyzwaniu :)

Boei pisze...

Jest cudowny- piękne dodatki, pomysłowe wykonanie:) Super!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fajny notes, ciekawy szkic :)

Aida Domisiewicz pisze...

świetny, brudaskowy notes!!! brawo!

Mirella pisze...

przepiękny notes wyszedł :)

koralique pisze...

świetny! ja zawsze bawiłam się z notesami jak mi się kończył pamiętnik. i tak od kilku(nastu) lat :) ale ten jest mega!

Magda pisze...

Swietny notes!

Magda Tomaszewska pisze...

Rewelacyjny notes :) Zapraszam jeszcze w imieniu załogi Kreatywnego Pola do naszej wymianki ATC

http://kreatywnepole.blogspot.com/2011/09/witamy-po-wakacjach.html

Małgosia pisze...

Ze zwykłego notesu zrobiłaś coś rzeczywiście nie-zwykłego :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Super, nie nie wiem jak mi on umknął. Naprawdę jest super :)

Kuba pisze...

Dzień dobry. Pani Zuziu jestem zafascynowany bo ja lubię jak się dużo dzieje a tu na tym notesie dzieje się bardzo dużo.
Dobrego dnia Kuba.

Anula pisze...

Przepiękny, niezwykły kolor i świetne wykonanie:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

super pomysł z tymi szklanymi kropelkami pomiędzy bańkami.
Ciesze się, że szkic doczekał się tak fajnego otoczenia. Super to skomponowałaś. Baaardzo fajny i oryginalny notesik wyszedł:)

Made by Aisia pisze...

Fantastyczny!

Bligu pisze...

Jest absolutnie fantastyczny! I ta grafika! Świetnie wkomponowałaś ją w tło!

Lore Art pisze...

Ah! Notes obłędny! :) Kropelki to glossy effects, czy inna magia na szczudłach? :) Ciekawy pomysł na środek :)