zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Na dobry tydzień

Anioł. Fioletowy. 
W piątek ulepiłam siedem więc będzie znowu co pokazywać :)
A tymczasem przedstawiam Państwu Summer:



Oby przyniósł dobry nastrój i siłę na ten tydzień.. bo zapowiada się ciężko...

Wieści weekendowe: Tata mówi coraz lepiej. Nie zawsze wszystko rozumiemy, ale w porównaniu z tym, co było dwa tygodnie temu, to po prostu PRZEPAŚĆ!! :) 
Ruszył też nogą. Ot tak sobie pokazał nam co umie. Poryczałam się prawie. Ze szczęścia :)
Mama też dzielnie sobie radzi, choć remontów wszystkich jeszcze "nie widzi". Nic to, my widzimy :)
Wróciłam zatem troszkę podładowana, podbudowana i pełna wiary. 
Słonko świeci za oknem i w sercu.

Jak zawsze dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe słowa i za życzenia dla Rodziców. 
Dziękuję też za wyjaśnienie dlaczego kartka nawiasowa ;)

Życzę Wam udanego tygodnia i oby słonko świeciło tak już cały czas! :D

9 komentarzy:

Maremi's Small Art pisze...

Aniol urokliwy bardzo. Trzymam kciuki za tate :*

dudqa pisze...

Sliczny, dużo dużo pogody ducha i wytrwałości a dla taty zdrówka

Ewa pisze...

Zu, to bardzo dobre wiadomości o Twoim Tacie :)
Życzę Ci jeszcze więcej sił na pokonywanie wszelakich trudów.

Anioł mnie rozłożył - włoski, skrzydła takie że ach, a ta kiecusia jest obłędna :)

Ana pisze...

Cudny ten aniołek. Dużo zdrowia dla Taty.

M(aniek) pisze...

Piękny anioł w pięknej sukni!
bardzo sie cieszę że z tatą już lepiej! 3mam kciuki za dalsze sukcesy ;)))

Caro-ART pisze...

Piękny anioł :)
Wieści i Twoim Tacie są bardzo optymistyczne 3mam kciuki za dalsze sukcesy :)

Unknown pisze...

Anioł boski i dużo zdrówka życzę tatuśkowi pozdrawiam

dom za końcem świata pisze...

Śliczny anioł! Duużo zdrowia dla Taty!

Ala M. pisze...

niesamowity jest!