zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 3 kwietnia 2012

Szczypta inspiracji

Skoro już jestem przy albumach...
Tym razem album Agi, która chce się dowiedzieć co nas inspiruje.
Nie będzie chyba zaskoczeniem dla nikogo, że mnie inspiruje....

...NIEBO

Wpis zatem niebieski, niebiański i jakiś taki wiosenny chyba... :)

Zdjęcia robione wieczorem, przy sztucznym oświetleniu, ale dzięki temu widać błyszczący papier :)

 Wielki Tydzień.. a ja z wieloma rzeczami nie zdążyłam. Do wielu nie mam głowy, weny, ani nawet chęci. Na szczęście koszulki na pisanki kupiłam dużo wcześniej.. :)
Pocieszam się, że za tydzień będzie już po Świętach i nie będę się już przejmować.. ;)

A jak u Was przygotowania? Lodówki już pękają w szwach? :)

Ściskam ciepło!

3 komentarze:

Caro-ART pisze...

Świetny wpis :)

Bea pisze...

milusio czas tu spędzam !
pozdrawiam cieplutko :)))

Ewa pisze...

uwielbiam tą grafikę :) a wpis cudny :)