zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

piątek, 13 kwietnia 2012

Zaproszonko

...czyli Komunia po raz drugi.
Po tych wszystkich zawirowaniach w końcu znalazłam na nie czas. 
Choć wczoraj pomagała mi już sama zamawiająca :)

Miło mi zatem zaprezentować zaproszenia na Komunię dla chłopca.
 
Dziękuję Asi i Goi, które błyskawicznie odpowiedziały na mój apel o gałązki, jesteście niesamowite! :*

Dziękuję również Tu_Zaglądaczom za jestestwo, zaglądanie, komentowanie i motywowanie do działania :)

U mnie właśnie wyszło słonko, do weekendu jeszcze kilka godzin. 
Tym razem nigdzie nie jadę, odpoczywam. Łapię oddech.
I tego życzę również Wam.
Uściski!

8 komentarzy:

Lilka pisze...

piękne zaproszenia!

Caro-ART pisze...

Cudne zaproszenia :)
życzą miłego odpoczynku i spokoju :*

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczne sa :)

Ewa pisze...

bardzo mi się podobają :)

ania pisze...

Piękne i eleganckie:))

sikorka pisze...

Piękne i nietypowe dzięki składaniu!

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjne i takie delikatne:)
Wiosennie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka.
Uściski-Peninia*

Kinia pisze...

świetny pomysł :) bardzooo mi się podobają :)