zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 18 kwietnia 2012

Składakowo-wiosenne

.. czyli nadal w klimatach kwiecistych i dość złożonych... ;)
Kolejny składaczek zrobiony "na fali" składaków innych. Tym razem bez słów, bez obrazów, tylko kwiaty, kwiaty, kwiaty... I motyle. :D

A środek wygląda tak:


I tym sposobem wykorzystałam już wszystkie składakowe bazy, które miałam przygotowane. 
Będę zatem od nich odpoczywać. :)
Jutro COŚ NOWEGO...
Jeszcze nigdy tego nie robiłam.. zajęło mi dwa dni, kosztowało trochę zdrowia, wysiłku i nerwów.
No i jakoś bałagan się zrobił w domu... 
Ale nic to, warto było.. 
Wszystko wyjaśni się już jutro :)

Poza tym w pracy troszkę dzisiaj luźniej. Słonko za oknem pozytywnie nastraja.
Wysyłam zatem uśmiechy do Was i dobrą energię :)
Dziękuję, że jesteście!

9 komentarzy:

Kinia pisze...

kwiaty, motyle i błękitna wstążeczka :) :) : pięknie, delikatnie :)
dziękuję za uśmiechy i również przesyłam :)
jak się czuje Twój Tata?

Ewa pisze...

te kolory są przepiękne, takie... ożywcze :) a składaczek cudny, czy ja już Ci pisałam, że je uwielbiam? :)
ps. ja też walczę z nowościami ;)

Caro-ART pisze...

Świetna kartka ;) też muszę spróbować tej formy bo się ciekawie prezentuje

Lilka pisze...

jestem zachwycona Twoimi składakami!!!

dudqa pisze...

Ślicznie wygląda, juz mnie zżera ciekawość co nowe pokażesz

Klaudia/Kszp pisze...

Piękny kwiecisty składak, niezmiernie mi się podoba :) Cudne kolorki

Matilde pisze...

Śliczny bukiet! :))

Boei pisze...

Piękny składaczek, cudny bukiet:)

Maremi's Small Art pisze...

Uwielbiam takie kolory, cudna kartka :)