zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

piątek, 20 kwietnia 2012

Nawiasy

Od dawna jestem zafascynowana pracami Klaudii/Kszp... 
Zerknijcie do Niej- będziecie wiedziały dlaczego :)
Klaudia podrzuciła szablon do kartki nawiasowej (dlaczego one właściwie tak się nazywają?) i dzięki temu w mojej pracowni powstała pierwsza taka...
To mój kolejny pierwszy raz. :)

Karteczka z papierków UHKowych, do kompletu z albumem z poprzedniego posta :)

A wygląda o tak:

 A na leżąco - o tak:

Karteczkę podrzucam do Diabelskiego Młyna na wyzwanie Karoli


Bardzo dziękuję za przychylne opinie na temat albumu komunijnego. 
Okazało się jednak, że wkradł się błąd i to na pierwszej stronie!! 
Przez te achy i echy nie zauważyłam zupełnie...
A Wy? :D

Dziś piątek. Do firmy przyjeżdża 50 osób, które trzeba ugościć.
Więc będzie się działo..
Ale za to już za chwilę weekend!!
Tym razem u mojej dzielnej Mamuni.
No i u równie dzielnego Tatusza.
 Przekażę im uściski od Was :)

A tymczasem życzę spokoju i słonka. Na dziś, na jutro, no i na niedzielę KONIECZNIE! :)

14 komentarzy:

dudqa pisze...

Karteczka bardzo ładna, a bład gdzie, nie zwróciłam uwagi, lece poszukać

A pisze...

śliczna karteczka :) ja wciąż nie mam pomysłu na komunijną, a czas mnie goni... jakby co, przyjdę do Ciebie po inspirację ;)) pozdrawiam!

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna :)

Caro-ART pisze...

Piękna kartka :) a prace Klaudii faktycznie sa cudne i mam duże szczęście z Nią współpracować hihi

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna kartka wyszła! :) Uwielbiam te kolory. Dziękuję za miłe słowa :*

Ewa pisze...

jaka piękna, Zu, ona jest przecudna! delikatna, elegancka, po prostu och i ach - leżę i kwiczę ;)
a błąd w albumie? nie zauważyłam i aż wrócę popatrzeć ;)

Maremi's Small Art pisze...

Sliczna karteczka.
Zapraszam na moje candy :)

magda k. pisze...

Piękne prace wykonujesz :)

Drycha pisze...

dlaczego nawiasowa? dlatego: {}
:)
sympatyczna kartka :)

Krótka;) pisze...

Bardzi fajna karteluszka:) Idealna na tą okazję

Alexandra pisze...

Przepiękna karteczka :)
odpocznij Zu :)

Madzik pisze...

Pięknie Ci wyszła ta karteczka:)

Sylwia pisze...

Zu tworzysz cuda - przejrzałam sam kwiecień i normalnie dech zapiera zdolna z ciebie kobieta:) Pozdrawiam serdecznie Sylwia
p.S.
Dużo zdrówka dla Taty:)

[Kasia] pisze...

Bardzo ładna karteluszka :)