zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 22 lutego 2012

Cukierkowe

Obiecałam, że pokażę Wam co przygotowałam dla zwycięzców w moim Candy.
Zaprezentuję zestawy kartkowo-scrapuszkowe. 
Anioły też już upiekłam, ale one będą niespodzianką... :)

Pierwszy zestaw- iście wiosenny, w brązach, zieleniach i różach. 
Bardzo lubię to zestawienie kolorystyczne.
Trochę szarpania papieru, wstążeczka, kwiatki... i już..
Co myślicie? Nada się?
Wracając jeszcze do Candy, a właściwie do Obserwatorów... Liczyłyście ich kiedyś?
Bo mi blogger pokazuje, że mam 139, a tak naprawdę jest 136... Dwóch całkiem zniknęło, a jedna dziewczynka obserwuje podwójnie (nie miałam pojęcia, że tak można!!!!)... 
Ale, żeby nie było.. wszystkich dokładnie, kilkakrotnie przeliczyłam, spisałam, nawet z tymi maleńkimi zdjątkami, żeby wiadomo było kto jest kto.. :) 

No, to na razie tyle :)
Dziękuję Wam bardzo za wszystkie słowa otuchy wyrażone pod poprzednim postem i mailowo.. 
Jesteście kochane :)
Ściskam ciepło!

12 komentarzy:

Ewa pisze...

z tymi obserwatorami to jest też tak, że nie wszyscy obserwują publicznie, więc może naprawdę tylu masz :)
komplecik jest śliczny - to zestawienie kolorystyczne jest świeżutkie jak wiosna :)

Caro-ART pisze...

Śliczny zestaw :)

dudqa pisze...

bardzo ładny zestaw, Ewa ma racje do tych obserwatorów ale to że ktoś obserwuje podwójnie to pierwsze słysze

GreenPlate pisze...

o, nie wiedziałam, że można obserwować niepublicznie :) ale jak tak, to może faktycznie dlatego liczba się nie zgadza?
A komplecik prześliczny! też bardzo lubię takie kolorki :)

Madalajne pisze...

Nada się!;-) Bardzo ładny wiosenny komplecik stworzyłaś! Pozdrawiam:)

Joanna pisze...

Bardzo się nada bo ślicznie to zrobiłaś:)

Czarna Cytryna pisze...

Ślicznośći! Jestem szczęśliwą posiadaczką Zuz-skrapuszka, ale nie pogniewałabym się, gdybym wygrała i to ;)
Pozdrawiam! Cz.

agea happiness pisze...

oj nada się, nada:)

Unknown pisze...

pewnie, że się nada!
a z obserwatorami faktycznie dzieją się różne rzeczy,ale od marca mają zniknąć z blogów,bo zmienia się polityka google czy coś takiego:p

Madzik pisze...

Piękne kolorki:) Pozdrawiam

kachna pisze...

śliczny komplecik, co do obserwatorów widziałam już na blogach po dwa razy tę samą osobę ale myślałam że obserwuje z bloga prywatnego i np sklepowego

Alexandra pisze...

Wspaniale połączyłaś kolorki :) Podoba mi się :)