zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

piątek, 17 lutego 2012

Komunijnie

To będzie kiedyś zaproszenie na Komunię, bo według takiego wzoru mam je przygotować.
Ale z braku docelowych stempelków i z ogromnej chęci spróbowania czegoś nowego powstała właśnie ta karteluszka, która (moim zdaniem) może z powodzeniem służyć jako pamiątka Komunii...

Tu jeszcze raz, w nieco innym świetle:

Tak więc pierwsze koty za płoty.
Czekam na papierki i stempelki i biorę się do pracy :D


Wzór drugich zaproszeń też wybrany i też wypróbowany, 
ale o tym w innym odcinku... :D


Dzisiaj chciałam Wam pokazać jeszcze to:
Napadało tyle śniegu, że obcasy nie mają szans.
No i z dna szafy trzeba było wyciągnąć kozaki, te prawdziwe, nie oszukane... 


A jak u Was? sypie nadal? 
Życzę Wam spokojnego piątku, bezpiecznych podróży i udanego weekendu!!

18 komentarzy:

Madzik pisze...

Oj, zasypało nas!!!
A kartka jest piękna i zaproszenia będą rewelacyjne. Pozdrawiam:)

Caro-ART pisze...

Śliczna kartka ;)

Ewa pisze...

Zu pokonana przez śniegi, o ja nie mogę :)

Kartka jest urocza i zaproszenia będą na pewno cacuszkami :)

Anula pisze...

Prześliczne będą takie zaproszenia:)
U nas też napadało że ho ho;)

Boei pisze...

Piękna praca, stempelek cudny;)

Tak, u nas też teraz tylko kozaki
na dworze się sprawdzają:)

Lilka pisze...

świetne przyszłe zaproszenie :O)

Lady Iness pisze...

bardzo ładna karteczka :)
dowiedziałam się że jesteśmy parą w zielonej wymiance, więc nie mogę się doczekać :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Śliczna, pozdrawiam serdecznie.pa

Bea pisze...

urocza i taka delikatna :)
piękna praca !
hmm ... kochana, ta dziewczynka to stempelek, czy grafika ? ... strasznie mnie się podoba :)
pozdrawiam cieplutko :)

Anabel pisze...

piękna karteczka :) ja też się chcę dowiedzieć czy to jakiś drukowany obrazek...
a moja szwagierka tez ma takie kozaki!! kupiła w Deichmannie i się ostatnio chwaliła ;P

kachna pisze...

piękna karteczka, cudeńko zaproszenia będą ...
a kozaki pierwsza klasa, oby nie przemokły

Made by Aisia pisze...

Piękna kartka, zaproszenia będą idealne,delikatne:-)

Margo pisze...

Proste i takie efektowne zarazem! Cudny stempel!

ania pisze...

Śliczne zaproszenia - bardzo eleganckie i oryginalne:))

goja pisze...

Piękne i orginalne.

Ludeczka pisze...

Bardzo mi się spodobało to zaproszenie. Takiego nie zrobię, ale się ciutkę zainspiruję.

madziarka pisze...

ale czaderskie kozaczki!

Krótka;) pisze...

Piękne będą te zaproszenia:) Ja uwielbiam tą formę kartki:) hmm a swoją drogą dawno jej u mnie nie było...
Dziękuję za miłe słowa:) {Pozdrawiam}