zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 28 lutego 2012

Zapodziała się

jeszcze jedna walentynka... :)
Jest duża, takiej jeszcze nigdy nie robiłam.. :)
Chciałam, żeby była w miarę prosta więc do jej ozdobienia użyłam przede wszystkim perełki w płynie. To też robiłam właściwie po raz pierwszy ( w takiej ilości.. :) )
Wyszła.. no cukierkowa... :D
Uwielbiam te papierki Uhakowe :)

I jeszcze słówko o wymiance dwukolorowej... 


Wymianka czarno-biała organizowana przez Anię
Wysłałam paczkę o taką:
Włożyłam do niej notes z kotem, który już podziwialiście o TU. Dołożyłam jeszcze etui wypełnione karteczkami post-it i takimi mniejszymi, kolorowymi, do zaznaczania stron.
Włożyłam też karteczkę, masosolne serca (choć nie są w odpowiednich kolorach) i kolczyki i herbatki i smakołyki i świeczuszki...
Temat wydawał się dość prosty, ale jak się za niego zabrałam, pojawiły się schody. Bo jak zrobić czarno-białego anioła....? stąd zestaw, jak powyżej. Mam nadzieję, że Różyczka nie była rozczarowana...
A oto, co ja dostałam od Niej:
 Dziękuję bardzo - Ani za zabawę, Różyczce za prezenty.

A wszystkim TU_Zagladaczom za to, że są, za ciepłe słowa i za uśmiech, który codziennie od Was dostaję.
W podzięce wysyłam swój: :D:D:D:D:D:D


PS Wczoraj kolejny dzień zmian. Pan fryzjer przywrócił mi brązy!!! :D

7 komentarzy:

Ewa pisze...

Faktycznie cukiereczek - karteczka :) Urocza :)
A prezenty wymiankowe jak najbardziej sympatyczne :)

Caro-ART pisze...

Świetna wymianka ;)a kartka śliczna...

M(aniek) pisze...

tekst na kartce - SUPER!!

Lilka pisze...

świetna kartka :)
prezenty również niczego sobie.
pozdrawiam

Alexandra pisze...

Śliczna karteczka :) Brawo za zawijaski :)
A wymianka bardzo udana :)

Bea pisze...

cudeńka wymiankowe widzę :)
a karteluszka ... jak dla mnie supcio Tobie wyszła :) ja tam lubię cukierkowe klimaty :)))
pozdrawiam milusio :)

JoLis pisze...

Fioki... fiołki... cudne!! skąd takie? są jak żywe...
Cudo!!
Pozdrawiam niebiesko:)
Ps. dziękuję za cukierkowa zabawę i zapraszam do mnie na cukieraski:)