zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 2 lutego 2012

Pamiętnik

Chyba wena wróciła.
Machnęłam wczoraj walentynkę i kartkę urodzinową dla chłopca.
(ale o nich kiedy indziej :) )
I miałam jeszcze trochę pomysłów, ale było już późno...
Dziś pokażę pamiętnik, który wczoraj zrobiłam.
Zobaczyłam ten rysunek/steempel (jak zwał, tak zwał) i nie mogłam się powstrzymać. 
Od razu wiedziałam z jakim papierem go połączyć.
Wyszło, jak wyszło, ale żeby nie było za nudno dodałam flajtowy(jak mówi mój bratanek) guzik.

Całość wyszła w stylu vintage.. o tak:
I kilka zbliżeń:
Tu jest napisane: live, learn, discover.. ale jakoś nie udało się zrobić lepszego, bardziej wyraźnego zbliżenia..

Tu ów napis widać nieco lepiej, ale za to do góry nogami :)
Mróz trzyma. Ale słonko pięknie świeci więc jest naprawdę ślicznie za oknem. Choć gór nie widać.. :)
Co do kozaków (bo wiele o nich komentarzy)... ja najchętniej chodziłabym boso. Nie lubię skarpet i nie cierpię kozaków. Czółenka jeszcze znoszę, ale to przez to, że mnie wydłużają i odchudzają :D
Kozaki przez cały dzień na nogach i to jeszcze w pomieszczeniu, to dla mnie jest niewykonalne...

Obraz- tak, jest przepiękny i ja tez go uwielbiam. Dlatego serce mnie bolało, ze tyle lat "się poniewierał".. 
Remont dobiega końca, ale bałagan, niestety, nie.. Moja pracownia w salonie NIE POMAGA!!! :D

Życzę Wam udanego czwartku!
Uściski!

PS Bo ja już tak mam.. że czasem gdzieś coś znajdę w sieci, zrobię download, print, cut, glue... I nie pamiętam na którym blogu znalazłam...
Dzięki Ewo za podpowiedź :)
Ten piękny digi pochodzi z blogu FVDS

14 komentarzy:

Ewa pisze...

Chyba kojarzę ten obrazek z bloga FVDS :) Pamiętnik jest świetny :)
A co do bałaganu - minie :D

dudqa pisze...

Pamiętnik bardzo ładny, swietne papierki

Alexandra pisze...

No właśnie skądś kojarzę ten fajny stempelek :)
Cudowny pamiętnik :) a fioletowy guzik -> strzał w 10 :)

Asia-majstruje pisze...

Ślicznie wyszło, i ten guzik wpasował się pięknie. Bałagan - no cóż... Przynajmniej tworzysz :)

Caro-ART pisze...

Świetnie wyszło :)
zapraszan na cukieraski http://tworypysi.blogspot.com/2012/02/kocham-cie.html

Rękodzieło-art.pl pisze...

Oj śliczniutki jest....Zaprosiłam Cię do zabawy w seriale- mnie wkręcili to wkręcam dalej:) buziaki

Krótka;) pisze...

Cudny! Świetne papiery i ogólnie bardzo podoba mi się ten klimacik vintage:)
Współczuję remontu i tego całego bałaganu, ale za to jak będzie fajnie jak wszystko zostanie uporządkowane... jaj już nie mogę się doczekać kiedy zaczniemy z mężem budować nasz domek:) szkoda tylko, że te całe formalności tyle trwają...
Pozdrawiam cieplutko!

angeluS pisze...

Piękny notes !
A co do wymianki to poproszę o dane adresowe na e-mail (podany na blogu) Dziękuję i Pozdrawiam

Aida Domisiewicz pisze...

oooo jaaaaa!! Ale super!!!!

ecila pisze...

wow!!!!!

sikorka pisze...

Bardzo fajna praca, a akcent w formie guzika - rewelka!

Magda pisze...

Dzieki za Twoje rozbrajajace komenty na moim blogu. :******
Swietny pomysl na prace. Mojemu Z marzy sie klasyczny samochod, eh, faceci. O moich 'potrzebach' (11100000...n....papierow, farb, itp.) juz nie pomysli ;)))))
buziak

Dziwolonk pisze...

"Flajtowy" guzik robi robotę;)Dobry kolorowy motyw do klimatycznej całości. Oby same dobre przygody zapisały się w pamiętniku;)

Stampindamour pisze...

This is fantastic!!! This image is perfect for a journal cover!!! I LOVE it!

I posted your image on Pinterest:
http://pinterest.com/stampindamour/creative-inspirations/

Thank you for showing this to me!xo

-pamela :)