zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 27 lutego 2012

Ostatni

Znacie taki utwór Edyty B? Ja go uwielbiam...
Lubię też paper piecing, o którym kiedyś pisałam po lekturze artykułu Arte Banale.
I lubię też "kandyzowany" komplet numer 4, wykonany właśnie tą techniką.

 Oto ich trójwymiarowość :)

 I wszystkie zestawy razem.
Kto się skusi? Mamy jeszcze małą chwilkę na zapisy :D

Dziękuję Wam za taki odzew na mojego piątkowego posta, w którym troszkę się nad sobą porozczulałam...
Dziękuję za słowa wsparcia, za trzymanie kciuków- jesteście niesamowite!!! :D

Sprawa nie wyjaśniła się do końca, ale dziś mam do niej już zupełnie inne nastawienie. 
Dodam tylko, że chodzi o moją pracę. Ze zdrowiem - dzięki Bogu- wszystko ok :)

Życzę Wam zatem udanego poniedziałku. Aby słonko świeciło tak pięknie przez cały tydzień. 
Bo świeci, prawda???

Uściski!

15 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Piękne zestawy :)
ps. Zaglądaj na bloga digi-scrap ;)dziś hihi

M(aniek) pisze...

te kwiatz s boskie!!! a bz sie chciao podejđ i je yerwa a potem wsadyi do wayonu ebz dugo staz!
super

Matilde pisze...

Fajnie wyglądają te kwiatki 3D :) Powodzenia w pracy/z pracą :))

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne kompleciki :) Ten mój ulubiony :)

Ewa pisze...

Każdy jeden jest cudny! :)
A co do reszty - to już Ty wiesz :*

incognito pisze...

co nas nie zabije to nas wzmocni ... i tego się trzymaj :)powodzenia

Alexandra pisze...

Piękne komplety!
A co do reszty: Kochana głowa do góry! Przytulam :*

sikorka pisze...

Superowe komplety!

A pisze...

śliczności :))
nie wiem co to za sprawy ważne u Ciebie... ale wszystkiego dobrego życzę !!

Zuzik pisze...

Wszystkie zestawy cudne!:-)
Życzę powodzenia i pomyślnego rozwiązania sprawy!:-)

Aida Domisiewicz pisze...

śliczne są wszystkie :)

Joanna pisze...

Piosenka Edyty jest taka piękna jak te Twoje komplety:) Jesteś bardzo uzdolniona!!
Pozdrawiam:)

Muszelia pisze...

Cudeńka :D Nie wiem, który ładniejszy :)

ArtIs pisze...

Wszystkie piękne! Ten z kwiatami bardzo oryginalny:) Pozdrawiam!

emilia pisze...

piękne te kompleciki... ten zielony...mój ulubiony :)
śliczności!!!