zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 21 lutego 2012

Tilda różowa

Kupiłam kiedyś kilka sztuk takich pokolorowanych dziewczynek.
Bardzo lubię te stemple, ale sama nie mam daru kolorowania. I nie mam też kolorującego sprzętu ;)
Trochę przeleżały w szufladzie, bo jakoś nie umiałam ich ogarnąć. Aż w końcu nadszedł dzień. 
Szast prast i Tildy sklejone. :)
Myślę, że jeszcze kilka karteczek zobaczycie :)

Dziś karteczka prosta, różowa. W sam raz na urodzinki. Już nawet wiem, dla kogo :)
Wczoraj upiekły się cztery anioły, które będą nagrodą w Candy. Teraz już tylko muszę poznać zwyciężczynie, żeby przygotować odpowiednie przydasie i wszystko gotowe!! :)
Jeszcze tydzień trwają zapisy- serdecznie zapraszam :)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
Jest mi niezmiernie miło czytać te wszystkie ciepłe słowa :)
Dziękuję, że zaglądacie i że mogę dzięki Wam poznawać cudowne miejsca :)

Witam wszystkich nowych Tu_Zaglądaczy. Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej, 
nie tylko do końca Candy... ;)

Ponieważ tydzień nie zaczął się najlepiej, życzę Wam wszystkim wtorku znacznie lepszego od poniedziałku. :) Uściski!

7 komentarzy:

anielina pisze...

Karteczka śliczna...ja również lubię te urocze stempelki...dziękuję za twoje odwiedzinki i miłe słowa...pozdrawiam serdecznie i miłego wtorku życzę...i środy...i czwartku...itd...

Ewa pisze...

Boję się kolorowania stempli ;) może się kiedyś przemogę?
Dziewczynka jest urocza i dostała śliczną oprawę :)
I Ty dobrze wiesz, że łatwo się mnie nie pozbędziesz - niezależnie od wyniku candy ;)
Buziole i lepszych kolejnych dni :)

Klaudia/Kszp pisze...

Słodka Tilda :) I perfekcyjnie dodane papiery. Kartka jest śliczna!

Joanna pisze...

Urocze te dziewczynki, tło dla nich świetnie dobrane, w sam raz na urodziny dla dziewczynki;)

JoLis pisze...

witam:) Karteczka śliczniutka:)
życzę udanego wtorku, środy, czwartku, piątku, soboty i niedzieli... etc:):)
Pozdrawiam niebiesko i zapraszam do mnie na Candy:)

A pisze...

o! i Ty masz fajną dziewuszkę dzisiaj u siebie :)

Magda pisze...

I dobrze, ze ruszylas w koncu obrazki!