zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 8 lutego 2012

dziś jutro zawsze

 uch... ale nieciekawe zdjęcia..
Przepraszam za nie najmocniej, robione na szybko w środku nocy..
Karteczka-walentynka, trochę czerwieni, digi stempelek produkcji własnej, kwiatki i wstążeczka.
I już. :)
Pisząc czerwień mam na myśli wzór na papierze. Bo jest czerwony- niezbyt intensywny, ale nie jest też brązowy, jak na tych zdjęciach..
Dostałam zlecenia na zaproszenia komunijne więc jakoś mi te walentynki nie po drodze.
Nowy projekt, to i nowe pomysły i więcej rozglądania się na blogach mistrzyń kartkowych :)
Mam nadzieję, że podołam zadaniu... trzymajcie kciuki!

Ściskam ciepło (za oknem trochę śniegu i mróz- prawdziwa zima!) i pozdrawiam środowo!
(jak dobrze, że już prawie weekend :D)

9 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna jest :)
Milego dnia, Asia

Alexandra pisze...

Dasz radę z komunijnymi :) Wierzę w Ciebie i Twoją moc twórczą!

A kartka cudowna :)

Ewa pisze...

karteczka pełna uroku :)
a zaproszeniom dasz radę, ja to wiem :)

Caro-ART pisze...

Poradzisz sobie :) a kartka śliczna...

Aida Domisiewicz pisze...

jest świetna!!!super stempel!

dudqa pisze...

Bardzo ciekawy projekt :)

Pelargonia pisze...

Stempelek kupuję w całości! Super jest! I kartka też :)
Z zaproszeniami dasz sobie radę spokojnie :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna walentynka. Jestem przekonana, że zaproszenia wyjdą pięknie :)

A pisze...

Ale miałaś fajny pomysł z tym stemplem! Pozdrawiam!