zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 23 lutego 2012

nr 2

Cukierkowy zestaw numer dwa.
Również wiosenny, tym razem z moim ulubionym ptaszkowym stempelkiem.
 Od razu muszę dopowiedzieć, że stempelek na scrapuszku jest odciśnięty tak CELOWO. Lubię właśnie taką wersję tego stempla :)

Przed nami (Wami) jeszcze dwa zestawy... No i za 6 dni wielkie LOSOWANIE!!!
Co do obserwatorów- może rzeczywiście są jacyś anonimowi... :)
Tych podwójnych nadal nie rozumiem, ale trudno :)
A to, że blogger chce całkiem obserwatorów zlikwidować, to moim zdanie SKANDAL.
Obserwatorzy są COOL!! :D

Skoro mówimy już o bloggerze..
przyłączam się do apelu blożkowych koleżanek, aby UWOLNIĆ komentarze.
Dziewczyny, wyłączcie weryfikację słowną, 
bo obecnie te podwójne zwichrowane wyrazy są nie do zniesienia!!!

Dzień zaczął się bólem głowy i ogólną niechęcią do pracy.
Jak się skończy...? 
(wczoraj skończył się lepieniem TRUFLI... ;) ) 

Mam nadzieję, że czwartek przyniesie Wam dużo powodów do uśmiechu.. :)

14 komentarzy:

JoLis pisze...

jakie słodziak ten ćwirek:):):)
Co do weryfikacji to chyba udało mi się to usunąć, zmagałam się z tym długi okres czasu... ale chyba jest już ok:)
Życzę miłego i bezbolesnego czwartku:):):)
Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

Ludeczka pisze...

Proste i słodkie :)
Mam nowy wygląd blogera i tam nie ma bezpośrednio usuwania tej weryfikacji. Jak ktoś ma podobnie - umiem już pomóc.
No i oczywiście nie wiedziałam, że miałam to włączone.

Ewa pisze...

Zu, świetny pomysł z tym odbiciem stempla - ptasior zyskał grunt pod nogami :)
komplecik jest uroczy po prostu :)

Caro-ART pisze...

Śliczny zestaw:)

JoKo pisze...

Jaki słodki ptaszek! Aż bym chciała dostać taką kartke na święta!
Co do obserwatorów to aż mnie zszokowałaś! Blogger nie moze ich zlikwidować! Ja się cieszę z każdego obserwatora który się u mnie pojawia :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Świetne!Pozdrawiam i dziękuję.pa

Boei pisze...

Piękny zestawik:) Super wygląda ptaszek w takim stempelkowym wydaniu;)

Klaudia/Kszp pisze...

Świetny komplet. Ten stempelek jest bombowy :D

Joanna pisze...

O matko polko te dzisiejsze jeszcze ładniejsze niż wczorajsze - przez tego super ptaszka:)

Sylwia pisze...

Ślicznie i wiosenne się zrobiło u ciebie:) Pozdrawiam Sylwia

Bea pisze...

no ptaszyna powalająca ... cudny stempelek, aż Ci go zazdroszczę :))) hi hi ! urocze prace :) ach, wiosenką zapachniało :)
pozdrowionka :)

incognito pisze...

...bardzo w moim klimacie:)

agea happiness pisze...

ooo, ptasiek:)
fajniutko...

Alexandra pisze...

Zapachniało wiosną :)