zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

piątek, 24 lutego 2012

jest i numer 3

Bez wielkich wstępów- zestaw numer 3:
 Kwiecisty, różowy, trochę słodki- no cóż, w końcu to CANDY!! :D
Mam nadzieję, że zwycięzcy przyniesie wiosnę.. :)


Dziś jest bardzo ważny dzień dla mnie. Niestety nie należy do najlepszych.
Przez pół dnia będę się bardzo stresować. 
A przez następne pół... hmm.. trudno powiedzieć.
Mam nadzieję, że uda mi się wytrzymać w pracy i rozbeczę się dopiero w domu....

Trzymajcie za mnie kciuki, Kochane Duszyczki...!  

UPDATE: Odbyła się bardzo ważna rozmowa.
Wnioski, niestety, są niejednoznaczne więc muszę czekać do poniedziałku.
Ale byłam dzielna.. 
To na pewno dzięki Wam!!!! :* :*

12 komentarzy:

JoLis pisze...

W takim razie trzymam mocno kciuki!! i oby wszystko ułożyło się tak jak chcesz!:)
Pozdrawiam niebiesko i mimo wszystko miłego dnia życzę:)

Ewa pisze...

Śliczny zestawik :) A ja nie miałam zbytnio pomysłu na ten papierek z Sugar & Spice ;)
Żeby choć jeden z tych zestawów trafił w moje łapki... ;)
co do reszty - to trzymam!

Anula pisze...

Śliczny komplecik!:)

Mocno trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze się ułożyło:)

Ludeczka pisze...

Fajowe kompleciki. Brzegi mi się najbardziej podobają :) Jeszcze takich nie robiłam.

A kciuki trzymam - bardzooo mocno, i żeby te łzy wyleciały w dobrym momencie i przyniosły ulgę.

Joanna pisze...

Wszystko będzie dobrze, ja też trzymam kciuki, żeby było po Twojej myśli. A zestaw bardzo ładny, choć nie lubię różowego koloru to ten mi się podoba:)

Bea pisze...

hmm ... nie będę dopytywać się, o co chodzi ... ale trzymać kciuki będę na 100% :)i życzę, by cokolwiek to jest ... sprawiło, że będziesz szczęśliwa :) co do skrapowych tworów ... urocze prace kochana :)uwielbiam te ,,poszarpańce,, :) cudny zestaw !
pozdrawiam cieplutko :)

Caro-ART pisze...

Słodki zestaw :)
A kciuki trzymam mocno :)
Buziaki

dudqa pisze...

Trzymam kciuki, nie daj się :) a komplecik sliczny

justysias7000 pisze...

Przesłodki komplecik!;) 3-mam kciuki moocno;):)
pozdrawiam!!!

kachna pisze...

piękny komplecik, kciuki zaciskam wierzę że będzie po Twojej myśli

Asia-majstruje pisze...

Świetnie wyglądają te poszarpane brzegi.
Trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam!

Alexandra pisze...

Kolejne cudeńko :)