zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 9 lutego 2012

Miłości ciąg dalszy....

 ...czyli walentynka kolejna :)

Już nie wiem, kiedy je wszystkie machnęłam. Wczoraj przeraziłam się, że nie mam już co Wam pokazać, ale zajrzałam do mojego pudełka z wytworami i proszę, jest. I jeszcze kilka innych rzeczy się znalazło :D

No, ale po kolei.

Te dwa zdjęcia powyżej zostały zrobione wieczorem, przy sztucznym świetle.
Poniżej zdjęcia tej samej kartki "cyknięte" na szybko rano, przy oknie.
Jest różnica?
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest.... :)

Choć zdjęcia nadal nie są idealne... :(
Wrzucam karteczkę pod post wyzwaniowy w Silesian craft 
i otwieram SZUFLADĘ na luty.

Wybywam jutro na trzy dni w pewne urocze miejsce.
Będę zwiedzać, spacerować, zachwycać się i troszkę pewnie marznąć..
ale nic to, NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!
Mam nadzieję, że uda mi się tutaj przed wyjazdem zerknąć..
ale jeśli nie, to już dziś życzę Wam wszystkim spokojnego 
i ZIMOWEGO weekendu! :)

A kto zgadnie dokąd jadę?  
Podpowiedź: 
Czas: 03h 07 w tym 00h 46 na autostradzie 
Odległość: 220 km w tym 90 km na autostradzie 
Kierunek: południowy zachód
:D

19 komentarzy:

Ewa pisze...

mogłabyś jeszcze podpowiedzieć czy na wschód czy na zachód ;)
karteczka jest śliczna i z bardzo fajnym cytatem :)
miłego zwiedzania i wielu zachwytów :*

Caro-ART pisze...

Śliczna i bardzo romantyczna :)
możesz się tu zgłosić z nią ; http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/02/otworz-szuflade-na-luty.html

Pelargonia pisze...

Bardzo owszem karteczka! :)
A wyjazdu zazdroszczę, sama bym chętnie gdzieś wybyła. Najlepiej tam, gdzie jest ciepło! :D
A fotki wyjdą Ci lepsze jeśli ustawisz opcję makro, będą ostrzejsze i detale z bliska będą lepiej widoczne :)

Bea pisze...

urocza kartelucha :)
romantyczny klimacik !
co do wyjazdu - ale Ci zazdroszczę :)
życzę kochana milusiego wypoczynku i wspaniałych wrażeń !
pozdrawiam cieplutko

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna karteczka na jednym z moich ulubionych papierów :)

Margo pisze...

Fajna kartka - delikatna i romantyczna. Moje ferie się już "kurczą" w szybkim tempie, hlip - miłego spacerowania!

A pisze...

piękne słowa wybrałaś... Eurypides wiedział, co mówi :)
prosiłam Cię o maila, ale uświadomiono mnie, że mam z nim jakiś problem u siebie na stronie :(
mam nadzieję, że szybko się to wyjaśni!

Anonimowy pisze...

w piękną formę ubrałaś te słowa o miłości :-)

Iwona pisze...

Piękne i kartka i sentencja:)pozdrawiam

Rękodzieło-art.pl pisze...

subtelna, piękne kolorki takie oh ah:) urocza po prostu:)

kamarek pisze...

Bardzo delikatna kartka.

ania pisze...

Bardzo pogodna i delikatna:))

Zuzik pisze...

Piękna kartka!
Zdecydowanie zdjęcia dzienne lepsze!
Obstawiam, że wybrałaś się do Pragi...
Pozdrawiam!:-)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczna i taka delikatna:)
Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu:)

miesz-Anka pisze...

Prościutka i elegancka karteczka ;o)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Silesian Craft :o)

Anabel pisze...

śliczniutka :)
jak tam po zwiedzaniu??

iwonakra3 pisze...

Piekna milosna kartka!Dziekuję za udział w wyzwaniu SilesianCraft!

Unknown pisze...

Fajnie wyszło. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady ;o)

Senna pisze...

Hello,

a very romantic card with a beauty message :)

Regards Senna