zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 29 lutego 2012

:)

Tadaaaam... nadeszła TA chwila!
4 losowanka przeprowadziłam dosłownie przed chwileczką, za pomocą przystojnego, 
jak zwykle, Pana Randoma.
Wyniki losowania przedstawiają się następująco:

1 losowanie spośród komentatorów SPRZED candy - 98 osób:

A numerek ten przypisany jest do:

2 paczuszka dla setnego obserwatora. Jest nim:

3 prezencik, dla osoby, która dołączyła do mojego bloga niedawno. A jest nią:

 Czyli:
No i ostatnie losowanie, spośród osób, które zostawiły komentarz.
Nazbierało się ich aż 76!!!
Maszyna wylosowała numer:

 Pod którym kryje się:

Uff... co za emocje!!!

Gratuluję serdecznie zwyciężczyniom!
Proszę Agi_78, justysias7000 (ależ Ty masz szczęście, Dziewczyno!! :D), Kasiuleczkę i dudqę o kontakt mailowy.

Bardzo, BARDZO dziękuję za udział w zabawie.
Jest mi niezmiernie miło, że znalazło się tylu chętnych na moje niespodziewajki :)
Mam również nadzieję, że nowi obserwatorzy zostaną na dłużej... :)

Ściskam ciepło i pędzę przygotować paczuszki!! :)

18 komentarzy:

Joanna pisze...

Gratulacje dla szczęściarek, a Tobie dzięki za zabawę!!

Czarna Cytryna pisze...

No i pomyśleć, że byłam 102 obserwatorem! Szczęście o włos mnie omineło ;)
Gratuluję wszystkim i dziękuję za zabawę!
Pozdrawiam! Cz.

Ewa pisze...

o Kochana, losowanie full profeska :D
gratulacje szczęściarom i dzięki za zabawę, Zu :*

Kinia pisze...

gratulacje!!! :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratulacje :)

dudqa pisze...

O matko, aż sie wzdrygnęłam jak zobaczyłam, że mnie wylosowało. Ty to umiesz budować napięcie. Przeglądam kolejne zrzuty ekranu już tracąc nadzieję a tu taka niespodzianka, tym niemniej mnie jest miło bo lubie podglądać Twoje poczynania :) Maila juz skrobie

joyanna pisze...

Ale tych losowań :) Gratulacje dla wybranych.

GreenPlate pisze...

gratulacje :) dziękuje za miłą zabawę :) i zapraszam do siebie na candy wiosenne :)

Anonimowy pisze...

gratulacje dla zwycięzców ;)

Sepia pisze...

Gratuluję Wygranym i dziekuję za zabawę:)

Zuzik pisze...

Gratuluję Wygranym!
Dzięki za zabawę!
Pozdrawiam!:-)

Lucyna pisze...

Gratulacje dla szczęśliwców! Pozdrawiam.

justysias7000 pisze...

Oj mam u ciebie szczęście, oj mam!;D
Maila już wysłałam:)

Rom-a pisze...

gratulacje

jak powstawiałaś do exela wszystkich?

Bea pisze...

oj ... ale emocje !!!
dziękuję za zabawę, a zwyciężczyniom szczerze gratuluję !
pozdrawiam cieplutko :)

sikorka pisze...

Dziękuję za zabawę ;-) Ależ mi się tytuł posta udał ;-) z Twoim hasłem .. nadajemy chyba na tych samych falach ;D Czekam na RE ;D

Aga pisze...

tym razem nie mialam szczescia ale gratuluje wszytskich szczesliwie wylosowanym :)

kasiuleczka pisze...

juhuuuuuuu ale sie ciesze szczescie sie usmiechnelo i do mnie. juz maila wyslalam. pozdrawiam i dziekuje za zabawe.